God dagNyt den.. for her er den bare innimellom regnskurene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagNyt den.. for her er den bare innimellom regnskurene
Herlig! ❤ og det merkes med antall kunder ogsåGod morgen damer :-D
Hvordan er været?
Hehe da fikk du litt bedre temperatur å puste i ihvertfallSkal jo ikke klage, men når det er sånn lommert og så sitter man på t banen med kjempe god luftog skal gå fra t banen å hjem så blir jeg så svett av to skritt
Elsker temperaturen jeg å
Men det begynte å regne på vei hjem
så fikk meg en spyl
![]()
Vi klarte målet ja heldigvisBeklager fraværet mitt i går, men vi var på vei til hytta og brukte ca 6 timer med mye stopp og innom her og derHåper dere klarte målet
Nå skal jeg gå gjennom her og diverse andre steder og prøve å være sterkere med i dag
Men er jo på hytta så må få litt tid til familien også
![]()
Håper varmen kommer til dere også snart daSola skinner fra skyfri himmel.
Men varmen uteblir.
12 i skyggen, 17 i den varme kroken i sola....n
Vi finner det vel ut når vi burde få sjekket synet igjenIkke jeg heller..
Så flinke dere er å stå påVi klarte målet ja heldigvis![]()
Var litt mindre her på kveldstid så heldigvis klarte vi målet ellers hadde jeg fått dårlig samvittighet!
Kos dere på hytta da, kan jo ikke bruke hele dagen på å skravle med oss da![]()
Haha.... vi skal på tivoli. Håper bare regnet slutter. Deilig med solGod dagDet skal den
Skal prøve å få skravlet litt mens jeg sitter i solen
Kanskje jeg får mobilskygge skille
Håper dere får opphold da
Hva skal dere i dag da?
![]()
Huff så kjipt start på dagen. Håper den blir bedre etter hvert.Mannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.
Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag![]()
Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin![]()
Oi tivoli blir gøyHaha.... vi skal på tivoli. Håper bare regnet slutter. Deilig med sol![]()
Ja håper det...Oi tivoli blir gøyKos dere
så satser vi på at det blir opphold!
Det er såå kjipt når sånn skjer, brent meg på det førMannfolk som svarer på ting de ikke hører og nekter for det etterpå er så sykt irriterende! Nei jeg får ringe ei venninne eller noe å komme meg ut.
Barnas hus på Ullevål hadde ikke madrassen selv om det sto det, så da ble det bom tur og tillegg slo N munnen sin når hun datt idag![]()
Så da ble det ikke noe ny seng idag... Får håpe de har madrassen inne på strømmen neste uke da ellers kan mannen fint sove uten sin madrass og snuppa få han sin![]()
Uff, aldri gøy det derGod morgendagen startet med mye skrik halv 6. Vært våken siden. Tror småen har vondt i munnen sin. Styrer med 3 tenner...
Det er jo et kupp!!Plutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
Kommet seg opp i 14-15 nå, 18,5 på den måleren jeg tror har litt for varme forhold enda.Ikke så varmt her enda heller.
Ikke så mye min fortjeneste, jeg var nesten ikke her i gårSå braFlinke er dere!
TakkNå skal solen nytes
![]()
Den veldige varmen er ikke meldt hit i denne omgang.Håper varmen kommer til dere også snart da![]()
Ja, det lønner seg å få inn noen her og der for oss alleJa er langt til alle byer med ikea... :/ mangler 100 innlegg for å nå 1000 innlegg enn så lenge. Da er det bare 3500 igjentror det kan bli heftig på slutten om vi ikke er flinke nå på morgenen
Neida, ikke pent vær og 10 grader. BrrKos deg masseHøres deilig ut å bade i bassenget
Ha en strålende lørdag du også
![]()