Juni - skravletråden

Takk, har tenkt på det lenge nå og klarte omsider å få meg til å ringe og bestille time:-). Skal bli godt:-). Hvordan går det med deg?
Det blir nok fantastisk:)
I dag er absolutt ingen bra dag.. mye som skjedde i går, og en aktiv 4 åring med planleggingsdag i bhg i dag. Vært en kos dag da, men sliten nå til kvelds. I det siste har jeg hatt mye nedpress, det liker jeg ikke:(
Enn deg?

Det blir nok fantastisk:)
I dag er absolutt ingen bra dag.. mye som skjedde i går, og en aktiv 4 åring med planleggingsdag i bhg i dag. Vært en kos dag da, men sliten nå til kvelds. I det siste har jeg hatt mye nedpress, det liker jeg ikke:(
Enn deg?
Håper det:-).
Slike dager er ikke noe kjekke, selv om det er koselig å ha barna hjemme fra barnehagen ♡:-). Da kjenner en det når de legger seg spesielt når en er gravid.
Sliter med en del nedpress til tider selv også, i tillegg til aktiv gutt hjemme som nettopp ble 17 måneder (igår faktisk):-). Ikke går han selv heller enda som gjør det ekstra tungt når vi skal ut på noe og han ikke vil sitte i vognen. Har også fått noen heftige kynnere hvor det føles ut som huleboer har tenkt å komme til verden allerede. Men gir seg etter kort tid heldigvis men bare jeg prøver å gå tur så får jeg slike kynnere

Rett innstilling :)
Men føler det er lenge til den timen nå, var på jobb idag og var veldig uvant å skulle ta det med ro! Mens mannen ser på og spør x antall ganger om ting går bra :p

Er ikke så varmt i Trøndelag :p
Også har vi varmepumpe med kjøling både på stuen og soverommet :)
Termin er 9 juli.
Aaah! Vi har det sykt varmt her i oslo. Var med en venninne idag som også er gravid, hun har ikke termin før i september men hun måtte ha en del pauser pga varmen :p

Gruer meg til timen imorgen hos jordmor, vil helst ikke til ul pga det er en time unna og da må eventuelt mannen gå fra jobb for å hente snuppa i bhg og ha henne til jeg kommer hjem.
Men vil også ha det undersøkt! Huff føler meg vanskelig
Klart du må dra på ul om hun ønsker det!:)

Ååå lykke skal på spa i morgen for litt massasje:-). Har gledet meg til det i 2 uker nå:-). Og gubben skal ha mini imens på babysvømming:-). 1 time for meg selv helt alene for egenpleie:-). Og ja jeg innrømmer det, gleder meg til barnefri 1 time og bare tenke på meg selv:-D
Ååh, så deilig:D
Kose deg masse!

Back
Topp