Juni - skravletråden

Noen som skal noe kjekt denne måneden?
Kunne tenkt meg å føde, men det blir vel ikke før neste mnd. Ellers så håper jeg på å få et ferdig hus.
Du da?

Joa men kjedelig for han har bare hvert syk en dag på over et år, også må han kanskje ta fri midt i arbeidsdagen pga noe sånt.
Satser på at hun eventuelt undersøker først å finner ut at alt ser bra ut ;) men mye rart man kan tenke når timen nærmer seg ;)
Jo, det skjønner jeg. Men kun det beste for deg og lillebror ♡ han er nok enig meg meg;) og forhåpentligvis så slipper du det uansett:)

Den varmen skaper problemer i kroppen min. Gått opp 1,6 kilo på en uke :O blodtrykket mitt er ikke så lavt mer, det er jo bra :) men vondt i ribbeinet på høyre side og hodepine i stede :p måtte bare klage litt her jeg ligger og griner xD

Flere gravide kropper som reagerer?

Jo, det skjønner jeg. Men kun det beste for deg og lillebror ♡ han er nok enig meg meg;) og forhåpentligvis så slipper du det uansett:)
Haha han lurte på om han skulle ofre meg for å jobbe ;)

Blir nok litt nervøs siden snuppa kom 37+0 samt at jeg har hatt en del kynnere, og ellers føler jeg meg jo bra så vil også være rart om det er noe og jeg må slappe av også. Men siste mnd har hvert utrolig stressende!

Kunne tenkt meg å føde, men det blir vel ikke før neste mnd. Ellers så håper jeg på å få et ferdig hus.
Du da?
Hm kanskje hus ferdig før fødsel? Vi flyttet 10 dager dør min kom til verden :p håpe du får plass på føden da :)

Hvor liker du å spise?
Tjaa kommer ann på. Indisk er alltid godt! Men føler vi har spist det så mange ganger. Sushi er bare å glemme for mannen har skalldyr allergi. Men Vapiano (tror jeg det heter) der har de god mat! Kanskje bursdags middagen blir der :D

Back
Topp