Juni - skravletråden

Tjaa kommer ann på. Indisk er alltid godt! Men føler vi har spist det så mange ganger. Sushi er bare å glemme for mannen har skalldyr allergi. Men Vapiano (tror jeg det heter) der har de god mat! Kanskje bursdags middagen blir der :D
Ja du bør velge :)

Haha han lurte på om han skulle ofre meg for å jobbe ;)

Blir nok litt nervøs siden snuppa kom 37+0 samt at jeg har hatt en del kynnere, og ellers føler jeg meg jo bra så vil også være rart om det er noe og jeg må slappe av også. Men siste mnd har hvert utrolig stressende!
Hehe, så snill han er :p

Skjønner det, det er bra du passer på syns jeg ♡

Har lagt barn, ryddet litt. Og nå ligger jeg på sengen med et fryktelig vondt bekken og helt forferdelig nedpress. Syns så synd i meg selv at jeg gråt litt. Det hjalp litt
Uff. Sender deg en klem :(?

Hm kanskje hus ferdig før fødsel? Vi flyttet 10 dager dør min kom til verden :p håpe du får plass på føden da :)
Jeg blir nok prioritert på føden pga jeg er bløder :)
Hehe, det er nesten ferdig, mangler bare sånn småting som nye garderobeskap og sånn her og der. Mannen og broren hans holder på å sette opp en 4 meter lang en på soverommet vårt nå :D så skal vi snart flytte ut fra gjesterommet og inn dit :)

Lille og pappa ligger i sengen! De ser på hverandre, pluselig tar hun ut smokken og roper "PAPPA" :D

Mannen hopper opp av senga og tok en seiers dans :p
Hahha. Ser H for meg ;)

Stemmer det :D når er termin?
Det må være varmt å gå gravid nå i varmen :o jeg var der i fjor, haha jeg syns det var grusomt enkelte dager :p
Er ikke så varmt i Trøndelag :p
Også har vi varmepumpe med kjøling både på stuen og soverommet :)
Termin er 9 juli.

Hehe, så snill han er :p

Skjønner det, det er bra du passer på syns jeg ♡
Han glimter til noen ganger ;)

Heller en undersøkelse for mye enn en for lite!

Back
Topp