Off ja blir av og til slike ukerJa .. Slitsom uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off ja blir av og til slike ukerJa .. Slitsom uke![]()
Ja du bør velgeTjaa kommer ann på. Indisk er alltid godt! Men føler vi har spist det så mange ganger. Sushi er bare å glemme for mannen har skalldyr allergi. Men Vapiano (tror jeg det heter) der har de god mat! Kanskje bursdags middagen blir der![]()
Stemmer detSnart bebis teller jeg![]()
Ja dessverreOff ja blir av og til slike uker![]()
Takk, har tenkt på det lenge nå og klarte omsider å få meg til å ringe og bestille timeDet unner jeg deg, Virkelig![]()
Joda, fin dag med 4 åringen. Men veldig slitsom for bekkenet kjenner jeg..Ja hva med deg?![]()
Får håpe du får noen rolige dager ogsåJa dessverre
Hehe, så snill han erHaha han lurte på om han skulle ofre meg for å jobbe![]()
Blir nok litt nervøs siden snuppa kom 37+0 samt at jeg har hatt en del kynnere, og ellers føler jeg meg jo bra så vil også være rart om det er noe og jeg må slappe av også. Men siste mnd har hvert utrolig stressende!
Uff. Sender deg en klemHar lagt barn, ryddet litt. Og nå ligger jeg på sengen med et fryktelig vondt bekken og helt forferdelig nedpress. Syns så synd i meg selv at jeg gråt litt. Det hjalp litt
Her er høstens strikk heldigvis unnagjortDe har heldigvis arvet litt også.
Men til vinteren må nok mellomste ha genser, minimum. Kanskje eldste også
Det skjønner jegJa skal bli skikkelig herlig kjenner jeg![]()
Hehe. Ikke lenge tilJaashit hvor ble tiden av
![]()
Men først er det min tur til å bli ett år eldre![]()
Jeg blir nok prioritert på føden pga jeg er bløderHm kanskje hus ferdig før fødsel? Vi flyttet 10 dager dør min kom til verdenhåpe du får plass på føden da
![]()
Hahha. Ser H for megLille og pappa ligger i sengen! De ser på hverandre, pluselig tar hun ut smokken og roper "PAPPA"
Mannen hopper opp av senga og tok en seiers dans![]()
Så braMen fikk et lite solglimt![]()
Åja jeg ogJa det er viktig å gjøre!
Jeg elsker sommeren så jeg nyter den så mye jeg kan
Par mnd yngre enn misnart 9 måneder![]()
Er ikke så varmt i TrøndelagStemmer detnår er termin?
Det må være varmt å gå gravid nå i varmenjeg var der i fjor, haha jeg syns det var grusomt enkelte dager
![]()
Han glimter til noen gangerHehe, så snill han er
Skjønner det, det er bra du passer på syns jeg ♡
Håper detSå braKanskje været er på bedringens vei
![]()