Snart bebis teller jegHoho ja sant det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart bebis teller jegHoho ja sant det![]()
Kunne tenkt meg å føde, men det blir vel ikke før neste mnd. Ellers så håper jeg på å få et ferdig hus.Noen som skal noe kjekt denne måneden?
Meg ogsåTrøtt i dag også
Ja gjorde detSå kjedelig.
Ble det så du søkte på den vi snakket om?
Hurra for mannen din i morgenAh min kjære har i morgen
Jo, det skjønner jeg. Men kun det beste for deg og lillebror ♡ han er nok enig meg megJoa men kjedelig for han har bare hvert syk en dag på over et år, også må han kanskje ta fri midt i arbeidsdagen pga noe sånt.
Satser på at hun eventuelt undersøker først å finner ut at alt ser bra utmen mye rart man kan tenke når timen nærmer seg
![]()
Noen som skal noe kjekt denne måneden?
Ser skam....Hva gjør dere i dag?
Takk. SøtaHurra for mannen din i morgen![]()
Krysser fingrene for den daJa gjorde det
Skal dere noe spesielt?Takk. Søta
Søndag er kjipt da.Her var det fra torsdag til tirsdag og søndag
Ja hva med deg?God kveld. Hatt en fin dag?
Haha han lurte på om han skulle ofre meg for å jobbeJo, det skjønner jeg. Men kun det beste for deg og lillebror ♡ han er nok enig meg megog forhåpentligvis så slipper du det uansett
![]()
Hm kanskje hus ferdig før fødsel? Vi flyttet 10 dager dør min kom til verdenKunne tenkt meg å føde, men det blir vel ikke før neste mnd. Ellers så håper jeg på å få et ferdig hus.
Du da?
Masse baller i luften. Planlagt alt?Dåp på minste, bursdag på meg og begynne å gjøre oss klare til flytting til neste måned![]()
Aldri sett det jegSer skam....
Siste episode i første sesong... Begynte litt sent
Tjaa kommer ann på. Indisk er alltid godt! Men føler vi har spist det så mange ganger. Sushi er bare å glemme for mannen har skalldyr allergi. Men Vapiano (tror jeg det heter) der har de god mat! Kanskje bursdags middagen blir derHvor liker du å spise?