Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må kunne skrive hva man syns om et bildet her inne da! Det var ikke bare noen få som reagerte på den heller liksom. Nå vet ikke jeg hva overskriften var først, men når man lager en signatur og legger den ut for offentligheten så må man regne med både positive og negative kommentarer.Qualitas skrev:
Som Labambi sa så assosieres det med noe fælt desverre, og det er ikke noe man kan gjøre med.
Man må kunne skrive hva man syns om et bildet her inne da! Det var ikke bare noen få som reagerte på den heller liksom. Nå vet ikke jeg hva overskriften var først, men når man lager en signatur og legger den ut for offentligheten så må man regne med både positive og negative kommentarer.Qualitas skrev:
Som Labambi sa så assosieres det med noe fælt desverre, og det er ikke noe man kan gjøre med.
Jeg skjønner ikke hvordan noen kan assosiere dette bildet med døden?~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?
Det eneste jeg ser er ett barn som har gått barbeint ute i allefall =)
Tanken for bildet er fint, men det gir feil assosiasjoner. Dessverre... Det var veldig mange som reagerte på den, og enda flere som reagerte etter det ble diskutert. Det er jo ikke den som har laget den sin skyld, hva andre ser og føler når man ser den. Kun få, enkle grep som evt. skal til før den ikke gir sånne assosiasjoner da. :-)Labambie skrev:
MieBie skrev:
Jeg skjønner ikke hvordan noen kan assosiere dette bildet med døden?~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?
Det som minner om døden på dette bilde er rett og slett sløyfa rundt storetåa iom lik blir merka på den måten.. hadde bildet ikke hatt den sløyfa, så hadde bildet fått en helt annen mening i mine øyne..
Gollemor skrev:
MieBie skrev:
Enlighten med please?
Det som minner om døden på dette bilde er rett og slett sløyfa rundt storetåa iom lik blir merka på den måten.. hadde bildet ikke hatt den sløyfa, så hadde bildet fått en helt annen mening i mine øyne..
Må i så fall være en skrullehomo som har pynta den tåa med toetag-en da.. Aldri sett lik med sløyfe på.