Juni jentene-signaturen..

Gollemor skrev:

MieBie skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Jeg skjønner ikke hvordan noen kan assosiere dette bildet med døden?
Enlighten med please?

Det eneste jeg ser er ett barn som har gått barbeint ute i allefall =)

Det som minner om døden på dette bilde er rett og slett sløyfa rundt storetåa iom lik blir merka på den måten.. hadde  ikke hatt den sløyfa, så hadde bildet fått en helt annen mening i mine øyne..

Må i så fall være en skrullehomo som har pynta den tåa med toetag-en da.. Aldri sett lik med sløyfe på. 

Hahaha, skrullehomo 

Gollemor skrev:

MieBie skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?

Det som minner om døden på dette bilde er rett og slett sløyfa rundt storetåa iom lik blir merka på den måten.. hadde bildet ikke hatt den sløyfa, så hadde bildet fått en helt annen mening i mine øyne..

Må i så fall være en skrullehomo som har pynta den tåa med toetag-en da.. Aldri sett lik med sløyfe på. 

Ikke alle knytter sløyfe nei, men det er vanlig det også....

Senator Malin skrev:

Gollemor skrev:

MieBie skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?

Det som minner om døden på dette bilde er rett og slett sløyfa rundt storetåa iom lik blir merka på den måten.. hadde bildet ikke hatt den sløyfa, så hadde bildet fått en helt annen mening i mine øyne..

Det er svært vanlig det da.. Sløyfe med navnelapp.

Jeg ser ikke noen navnelapp jeg.....

Seigdame skrev:
Nå har ikke jeg sett den andre diskusjonen,men må ærlig si at jeg også reagerte litt første gang jeg såg bildet..Det første jeg la merke til var "kuttet" om jeg skal kalle det for det under den lille barnefoten..Har sett andre signaturer med små baby føtter i,men aldri tenkt noe over det.. Greit nok at enkelte forbinder dette med sommer barføtthet og barndom,men det var langt ifra det første jeg tenkte..Og uansett,hvem legger ut et slikt bilde? kan ikke si at det symboliserer en termingruppe og nyfødte babyer er jo noe av det "reneste" som finnes..Men dette er min mening.

Som om jeg skulle skrevet det selv! Helt uavhengig av den forrige diskusjonen, så syns jeg det var et merkelig valg av signaturbilde. Har absolutt ikke forbundet det med døden, men ei heller med søte, små nyfødte babyføtter!

Betty Poop skrev:

Qualitas skrev:
Man må kunne skrive hva man syns om et bildet her inne da! Det var ikke bare noen få som reagerte på den heller liksom. Nå vet ikke jeg hva overskriften var først, men når man lager en signatur og legger den ut for offentligheten så må man regne med både positive og negative kommentarer.

Som Labambi sa så assosieres det med noe fælt desverre, og det er ikke noe man kan gjøre med.

Man kan selvfølgelig skrive akkurat hva man måtte ønske om bilder i signaturer og ellers på nettet, det betyr allikevel ikke at det er god folkeskikk å gjøre det.

Jeg ser at du har bilde av en unge i signaturen din, er det dermed fritt fram for meg å lire av meg ubehageligheter og alle dårlige assosiasjoner jeg eventuelt måtte få av å se på bildet? (Nå sier jeg ikke at jeg får noen av delene, men det er ikke poenget her.)

ja altså om det er noe spesielt ved bilde som du vil si må du da få lov til det.

Kan hende noen fant det bildet støtende i og med at man fort assosierer det med noe fælt.

MaryLou skrev:
.. og det at mange fikk den assosiasjonen med bildet etter at den første tråden ble opprettet er kanskje ikke så rart ettersom hensikten med tråden var å spre akkurat det budskapet.

Og etter hva jeg forsto så var det en av konkurrentene som startet den forrige tråden??
Syns isåfall det er å synke utrolig lavt.

Man kan nesten få hvilke som helst assosiasjoner når man ser på et hvilket som helst bilde, spesielt om man blir fortalt hva man skal se etter.
Noen bilder liker man, andre liker man ikke.
Noen liker Van Gogh og andre liker Edward Munch.
Derfor syns jeg det var regelrett DÅRLIG GJORT at enkelte har et behov for å spy ut av seg sånne giftige kommentarer om et bilde som selvsagt ikke er et dødt barn (hallo i luken!).

En ting er ytringsfrihet - på den annen side har vi noe som heter folkeskikk!!
Det var faktisk ei som blei skikkelig lei seg! Og at man faktisk tar å starter opp denne diskusjonen igjen (etter at akkurat denne signaturen vant) - lattelig!!

for min del var ihvertfall ikke det sant.

Hva i alle dager er galt med dette bildet??

Er det virkelig noen som har irritert seg over det bilde? Skaff dere et liv sier jeg bare

Her er det så sykt mange meninger.. men at man skal kritiserer søte føtter til et barn.. der får galskapen for meg alså!!

Finn på noe annet å henge dere opp i!

Seriøst..? Sitte å tenke døden av det bildet der..?
Det sier egentlig mer om dere som reagerer på det enn de som har den/laga den..

MaryLou skrev:

Senator Malin skrev:

Gollemor skrev:

MieBie skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?

Det er svært vanlig det da.. Sløyfe med navnelapp.

Jeg ser ikke noen navnelapp jeg.....

Nå har ikke jeg linka eller satt inn bilde hvor de merker et lik med navnelapp og sløyfe heller, så ikke så rart du ikke ser detmen det var altså det jeg refererte til, ikke bilde til juni hvor det bare er en tråd rundt tåa. Men det kan minne om det selv om det ikke er noe navnelapp der..

MieBie skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Enlighten med please?

Lik får faktisk ikke sånn lapp rundt tåa lenger. Når jeg lå på føden nå, og skulle ha ks, så fikk jeg sånn lapp rundt sengestolpen. Jeg sa;"hadde jeg fått den på tåa nå, så hadde jeg trodd jeg skulle ned på likhuset". Svaret jeg fikk var: " nei, sånne lapper blir ikke brukt lenger, det er bare på film". Så flira vi litt. Jeg var nervøs ifht snittet osv, så var deilig å tulle litt. Men altså, jeg synes det er dårlig gjort å rippe opp i dette igjen. Og som noen andre skrev; det var ingen som assosierte dette med død før det ble påpekt. Og mange stemte den jo frem uansett, så flertallet så jo ikke noe død i det uansett. La vær å vær frekke med hverandre! Ytringsfrihet er en ting, folkeskikk noe annet!

Back
Topp