Huff, føler skikkelig med deg! Det beste hadde jo vært et tall innenfor 48-timers dobling for å slippe den grublinga

Men vil si jeg støtter Hassel veldig her! 48-72 timers dobling regnes som helt normalt, og det er jo tydelig at det stiger!
I Norge opererer vi jo også med 95% normalintervall (hodet mitt kortslutta på det helt rette ordet her), som vil si at 5% av helt friske prøvesvar ligger utenfor det som regnes som helt normalt uten at det er noe galt med dem. Ditt prøvesvar ligger jo fortsatt innenfor 95-prosenten (siden opptil 72 timers dobling er helt normalt), men tenkte kanskje det også kunne være en trøst.
Uansett tenker jeg det er veldig lov å leve i håpet litt til hvis det går
