Juni 2025

Det er nesten for godt til å være sant! Så jeg tror ikke jeg kommer til å tro helt på det før jeg er over «kneika» :nailbiting:
Nei, det skjønner jeg. Selv synes jeg det blir langt mer nervepirrende etter en positiv test når man må vente først på hjerteslag og deretter NIPT.

Håper du får et beroligende og høyt tall på beta❤️

Jeg stresser jo sykt med disse testene nå… Tok ingen flere i går, men tok på morgenurin idag… og synes den er svakere! Jeg husker jo fra forrige gang at mine tester på morgenen var svakere, samtidig sitter jo følelsen av kjemisk igjen… Dette kommer til å bli noen nervepirrende dager, kjenner jeg… Iallfall hvis ikke testene oppfører seg :nailbiting:

Heldigvis har jeg fortsatt denne «følelsen» av at noe skjer i livmor. En tyngdefølelse og litt strekk/stinn- følelse. Så kroppen er iallfall fortsatt overbevist om at det er liv der inne:Heartred

IMG_1922.jpeg

Den øverste er fra igår og nederste i dag tidlig (kl05.40)

Jeg stresser jo sykt med disse testene nå… Tok ingen flere i går, men tok på morgenurin idag… og synes den er svakere! Jeg husker jo fra forrige gang at mine tester på morgenen var svakere, samtidig sitter jo følelsen av kjemisk igjen… Dette kommer til å bli noen nervepirrende dager, kjenner jeg… Iallfall hvis ikke testene oppfører seg :nailbiting:

Heldigvis har jeg fortsatt denne «følelsen» av at noe skjer i livmor. En tyngdefølelse og litt strekk/stinn- følelse. Så kroppen er iallfall fortsatt overbevist om at det er liv der inne:Heartred
Morgenurin er svakere hos meg også, ville ikke lagt noe i det ennå! At det fortsatt er strek er veldig positivt :Heartred Tror at neste testen du tar blir sterkere :woot:

Morgenurin er svakere hos meg også, ville ikke lagt noe i det ennå! At det fortsatt er strek er veldig positivt :Heartred Tror at neste testen du tar blir sterkere :woot:
Jeg blir helt tullerusk av svake streker :dead: Jeg vet jo at det er tidlig, men det er som om jeg forventer en tydelig rosa strek med en gang jeg tester… Jeg må minne meg selv på at den skikkelig rosa streken kommer kanskje ikke helt enda…

Jeg blir helt tullerusk av svake streker :dead: Jeg vet jo at det er tidlig, men det er som om jeg forventer en tydelig rosa strek med en gang jeg tester… Jeg må minne meg selv på at den skikkelig rosa streken kommer kanskje ikke helt enda…
Du må slutte å teste med morgenurin. Det er helt ubrukelig for meg, så jeg har lært fra tidligere og ikke testet med morgenurin i det hele tatt denne runden :laughing002
Du skal nok se at neste test blir litt sterkere :Heartred

Morgenurin er helt ubrukelig hos meg. Alltid svakere. Bedre å teste på «fast» urin of fast tidspunkt for å får ordentlig sammenligningsgrunnlag :Heartpink
Ja, jeg tror jeg skal gjøre det samme… Det ble en liten kjeller-tur nå, kjente jeg :arghh: Så da blir det å vente helt til kl 17 for å ta test til riktig tid. Jeg hadde helt glemt hvor forferdelig disse dagene er…

Ja, jeg tror jeg skal gjøre det samme… Det ble en liten kjeller-tur nå, kjente jeg :arghh: Så da blir det å vente helt til kl 17 for å ta test til riktig tid. Jeg hadde helt glemt hvor forferdelig disse dagene er…
Siste uken har det vært stå opp, tisse, ut å gå rask tur i 1-2 timer. Ikke innta noe drikke. Også teste på urinen etter det. Har følt meg som et inntørka eple. Men jeg begynte på den måten, og da måtte jeg fortsette da, så det skulle bli «likt». Man blir jo helt gal av det her :laughing002 jeg er sikker på at streken blir sterkere i ettermiddah:Heartpink

Husk at urin er håpløst å teste på i utgangspunktet. Spesielt når den er så lav som nå.. man ser knapt forskjell på 7 og 11.. <3

Vis vedlegget 463345
Jeg hadde sterkere strek i går kveld, men så våknet jeg til at har begynt å blø litt… Håper bare er en festeblødning… men kjenner jeg stålsetter meg for kjemisk!
Min test var ikke sterkere idag enn den var på ettermiddag i går, og denne er jo MYE sterkere enn den jeg har fra idag. Man kan også blø litt fra cyclogesten - så ikke gi opp håpet enda :Heartred Jeg er også redd for kjemisk, men tenker at vi ikke kommer til å se det før eventuelt imorgen uansett.

Min test var ikke sterkere idag enn den var på ettermiddag i går, og denne er jo MYE sterkere enn den jeg har fra idag. Man kan også blø litt fra cyclogesten - så ikke gi opp håpet enda :Heartred Jeg er også redd for kjemisk, men tenker at vi ikke kommer til å se det før eventuelt imorgen uansett.
Ser jeg skrev litt feil, mente at streken på testen var fin og hadde økt, men våknet til litt blod likevel. Skal ta ny test i kveld for å se om er økning da også… men takk for beroligende ord :Heartred Satser på økning for oss begge i dag! Vurdere om jeg skal legge til prolutex i tillegg, men synes de er så vonde :oops:

Ser jeg skrev litt feil, mente at streken på testen var fin og hadde økt, men våknet til litt blod likevel. Skal ta ny test i kveld for å se om er økning da også… men takk for beroligende ord :Heartred Satser på økning for oss begge i dag! Vurdere om jeg skal legge til prolutex i tillegg, men synes de er så vonde :oops:
Aha! Skjønner! Men det er jo et veldig godt tegn at det har økt :Heartred Det er noen nervepirrende dager dette her:nailbiting: Vi får prøve å holde ut så godt vi kan. Vurderer sterkt å ikke teste mer på noen dager. Jeg synes det er umulig å se forskjell på strekene når de er svake, og tenker at det kanskje er bedre å bare gå etter den følelsen kroppen gir meg. Jeg har jo egentlig følt meg veldig rolig, og har veldig lyst til å fortsette med det.

Vi får se!

Hcg stigningen fra 15-19 dpo var kun fra 166 til 542. Som jo er 122 mindre enn det burde være. Så magefølelsen om at npr ikke stemmer var ikke så gal likevel,
Jeg er ikke så god på hcg og utviklingen til hcg, men er det ikke noen ganger det hår litt i rykk og napp? Hva sier Medicus? Den har jo definitivt økt, selvom den ikke har økt like mye som vi håpet :Heartred

Back
Topp