Juni 2025

Fikk gonapeptyl, skal sette den i kveld. Så blir det uttak på torsdag og totalfrys:sorry: får krysse alt for at det skal bli mange fine blastoer som bil til en spire i august da :Heartred
Lykke til på torsdag, håper det blir mange fine blastoer av det ❤️

Men Utrolig kjekt å lese om alle som blir gravide her inne :love017 Gratulerer til dere alle sammen @schnuffy12345 @Helleoglykke @Skogsjente @Overtenker40 :hello2:Heartpink:happy093

Nå har reseptene dumpet ned i helsenorge appen for meg, og det står at jeg bør skaffe de i god tid før oppstart. Jeg har opplæring 10.juli og oppstart 02.08, bør jeg kjøpe inn ALT nå av medisiner? Jeg har 2 naturlige PP igjen før oppstart så kanskje vente til menstruasjon 07.07..

Kjenner nå det er litt skummelt med alle medisinene, jeg vet det ikke er farlig, bare føltes plutselig litt skummelt likevel når jeg så alle respetene.. Jeg er veldig takknemlig for at IVF finnes og heldig som får denne muligheten, og det er sikkert mange av dere som har masse erfaring med dette og at jeg ikke har noen som helst grunn til bekymring, men det var no sånn jeg følte meg idag likevel :sorry::Heartpink
Jeg ville ventet til slutten av Juli, og kjøpt inn det du trenger til første kontroll. Undersøke med apoteket om du må bestille inn, dog, da bør du forberede noen dager ekstra i forveien.

Tuusen takk! Jeg ville kjøpt de inn nå hvis det ikke har noe å si for holdbarheten. Min måte å komme meg gjennom det på var å bare følge det legene sa, ta sprøytene, ikke tenke, ikke lese bivirkninger, ikke surre rundt for mye på forum.. Jeg bare hadde hele prosessen på siden for å ikke kave meg sånn opp. Jeg opplevde at jeg ble i utrolig godt humør av sprøytene pga østrogenet, så jeg hadde det egentlkg veldig fint :) Egguttak gikk også veldig bra, bare slapp av og stol på helsevesenet. De ville aldri gjort noe som var farlig :)

Dette var min måte å håndtere det på, ikke sikkert det er riktig for alle. Masse masse lykke til! Heier på deg!
Takk for tips, og godt å høre at noen har det relativt bra under stimuleringen også :smiley-angelic003:Heartpink

I Jeg ville ventet til slutten av Juli, og kjøpt inn det du trenger til første kontroll. Undersøke med apoteket om du må bestille inn, dog, da bør du forberede noen dager ekstra i forveien.
Takk det var lurt å sjekke med apoteket! Følte meg litt blond nå :smiley-ashamed005

Så godt å se at det har lyktes for en del nå i Juni :cheers

Jeg hadde en spontanabort i mai og trodde aldri i verden jeg skulle rekke nytt innsett før sommeren, men nå kan det kaaaanskje gå. Fikk negativ test forrige uke og så en liten blødning i helga (siste restene antagelig, har ikke menstruasjon til vanlig) og tok da sjansen på å starte på progynova på søndag. Har time 30/6 og da må slimhinnen se bra ut for siste mulige innsett er 4/7... Ved forsøk på 24-barnet vårt satte jeg inn på cd23 men forrige innsett var slimhinnen allerede fin på cd16 så det er lov å håpe at den er klar til cd20..

Jeg hadde en spontanabort i mai og trodde aldri i verden jeg skulle rekke nytt innsett før sommeren, men nå kan det kaaaanskje gå. Fikk negativ test forrige uke og så en liten blødning i helga (siste restene antagelig, har ikke menstruasjon til vanlig) og tok da sjansen på å starte på progynova på søndag. Har time 30/6 og da må slimhinnen se bra ut for siste mulige innsett er 4/7... Ved forsøk på 24-barnet vårt satte jeg inn på cd23 men forrige innsett var slimhinnen allerede fin på cd16 så det er lov å håpe at den er klar til cd20..
Ah, høres ut som det er sjangse for å rekke innsett før sommeren ja! Krysser fingrene :Heartred

Vil du skrive opp infoen din sånn som det står på førstesiden? :)

Krysser fingrene!

Herlig at det blir flere rugere!
Venter spent på min tur.
Screenshot_2025-06-18-10-40-15-90_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg

Tester med monitor også. Har begynt å øke litt, men tror ikke positiv før fredag. Men KAN komme i morgen og, hvis jeg har flaks :p
Ser nå i alle fall ut som det blir innsett neste uke uansett!!

Jeg tenker også 10 dpo, men sist gang tjuvstartet jeg kvelden 9dpo, så skal i hvert fall holde meg fram til det :angelic:
Da håper jeg vi begge får en tydelig strek allerede 10 dpo! Det er jo virkelig så utrolig nervepirrende. Jeg har testdag egentlig 28.06, men skal ikke ta blodprøve før 30.06. Men det blir nok testing en god stund før det, ja :hilarious:

Dere som tester ved 10 DPO er dere ikke redd for at det skal ende i kjemisk graviditet?
Jeg er 10 DPO idag men er så redd for at det skal ende i kjemisk slik som sist, så har enda ikke testet. Føler liksom det blir så endelig da, klinikken har ikke testdag før 1. juli men før det blir jeg nok å teste :smiley-ashamed004.

Back
Topp