Helleoglykke
Flørter med forumet
tørr nesten ikke å tro detGravid!! Gratulerer!!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tørr nesten ikke å tro detGravid!! Gratulerer!!!![]()

Vel, nå er det absolutt bare å gratulere
Gratulerer!Jeg fikk positiv test nå!Etter et meget intenst år med mange (nesten kontinuerlig) ivf-forsøk.
Det her ser jo veldig lovende ut! Gratulere så mye

10dpo. Og testene har definitivt snuddjeg kan ikke tro det!
Vis vedlegget 462653Vis vedlegget 462654Vis vedlegget 462655Vis vedlegget 462656
Gratulerer til dere begge
Gratulerer til dere ogsåJeg fikk positiv test nå!Etter et meget intenst år med mange (nesten kontinuerlig) ivf-forsøk.
Hurra for at du endelig er i gang og rekker forsøk i juni! Har du fått vite hvilke medisiner du skal ha?Jeg hadde gitt opp å få forsøk i juni siden mensen lot vente på seg.
Men tror du ikke jeg våknet med det i dag - 6 dager forsinket men allikevel.
Jeg har prøvd utallige kjerringråd for å fremprovosere syklus så om det er den motbydelige burot-teen, massasjen eller C-vitamin og ingefærmiksturen eller bare naturens gang vet jeg ikke, men nå skjer det noe!
Ja, det har jeg helt glemt å oppdatere!Hurra for at du endelig er i gang og rekker forsøk i juni! Har du fått vite hvilke medisiner du skal ha?![]()
Det blir bra! Starter du å stimulere i dag eller i morgen? Masse lykke til!Ja, det har jeg helt glemt å oppdatere!
Gonal F og Fyremadel er planen

Hurra for mens!Jeg hadde gitt opp å få forsøk i juni siden mensen lot vente på seg.
Men tror du ikke jeg våknet med det i dag - 6 dager forsinket men allikevel.
Jeg har prøvd utallige kjerringråd for å fremprovosere syklus så om det er den motbydelige burot-teen, massasjen eller C-vitamin og ingefærmiksturen eller bare naturens gang vet jeg ikke, men nå skjer det noe!

På onsdagDet blir bra! Starter du å stimulere i dag eller i morgen? Masse lykke til!![]()
Sniker her inne - gratulerer så masse!!
Nå er det virkelig din tur
Tusen takkSniker her inne - gratulerer så masse!!Nå er det virkelig din tur
![]()
Håper så at det blir min tur denne gangen 
Hurra for mens!
Hjelpes, det er så lenge siden, jaDet er så gøy å se deg her Lillafrosk. Nesten ti år etter vi «møttes» på vi som prøver. Lykke til med innsett![]()