Juni 2025

Jeg hadde gitt opp å få forsøk i juni siden mensen lot vente på seg.
Men tror du ikke jeg våknet med det i dag - 6 dager forsinket men allikevel.:happy:

Jeg har prøvd utallige kjerringråd for å fremprovosere syklus så om det er den motbydelige burot-teen, massasjen eller C-vitamin og ingefærmiksturen eller bare naturens gang vet jeg ikke, men nå skjer det noe!

Men tror du ikke jeg våknet med det i dag - 6 dager forsinket men allikevel.:happy:

Jeg har prøvd utallige kjerringråd for å fremprovosere syklus så om det er den motbydelige burot-teen, massasjen eller C-vitamin og ingefærmiksturen eller bare naturens gang vet jeg ikke, men nå skjer det noe!
Hurra for at du endelig er i gang og rekker forsøk i juni! Har du fått vite hvilke medisiner du skal ha? :)

Gyn-time overstått. Alt så fint ut! Slimhinnen var vel ca 8,6mm, og ledende follikel på 13,6mm. Da regner jeg med positiv EL mot helga, torsdag-lørdag og eggløsning mellom fredag og søndag. Og mulig innsett neste uke :nailbiting:

Hurra for mens!

Gratulerer til alle dere som har fått positive tester de siste dagene, det er veldig hyggelig å se :Heartred

Jeg fikk mensen i dag etter totalfrys i mai og pausesyklus nå i juni, og vi rekker dermed innsett nå før sommeren. Har ventet med å skrive meg opp på listen her til mensen kom bare i tilfelle. Selve innsettet blir ikke før i juli, men henger her siden jeg antar en eventuell juli-gruppe hadde blitt veldig liten. Men kan opprette en etter hvert hvis det viser seg å være feil! :love017

@Skogsjente, kan du skrive meg på listen? :Heartred

- Hassel - 28 - B1 - Medicus Oslo - FER #1 av IVF #1 - Ovitrelle og Cyclogest - innsett ca. uke 27

Da var UL gjennomført. Vet ikke helt hvilken informasjon jeg sitter igjen med, men var hvert fall mange follikler. Alt av informasjon er sendt til st.olav så nå venter vi bare på svar fra de om veien videre.

Jeg vet at jeg har mange egg, og gyno fant 17 follikler på ene og 14 follikler på andre siden. Så nå er jeg livredd for å bli overstimulert og ikke få innsett før i august:arghh:
Er det sånn at dersom de får ut mange egg så vil de automatisk ha totalfrys? Eller kan de se det litt ann? Har ikke hatt noe plager annen enn litt murringer, så føler kroppen har håndtert det bra så langt.

Back
Topp