Enig med @HappyMom86 . Du har positiv EL test, så er bare å melde det til klinikkenHar noen spørsmål som dere erfarne kanskje kan gi gode råd til. Eg var på ultralydkontroll I går og fikk beskjed om at alt såg fint ut; fin follikel og slimhinne på gang. Da meinte Hausken at eg mest sannsynlig ville ha eggløsning på tirsdag. Eg skulle teste for el med morgenurin lørdag og søndag med beskjed om at dersom test var negativ på søndag skulle eg sette Ovitrelle. Eg testet med både Makesure og rosa CB i dag morges kl. 06.30 og fikk negative tester. Så har eg lest at enkelte klinikker anbefaler å teste en gang mellom 11 og 15 da LH stigningen gjerne kommer i løpet av morningen. Så eg tok nye tester ca kl.10.00 og da var begge positive Eg blir derfor litt usikker når eg har fått både negative og positive tester på samme morning... Men eg kan vel stole på siste resultat.... eller? Har som sagt aldri gjort et FER forsøk og er redd for å gjøra noe feil
Da går vi helt klar av pinsen med kontroll på tirsdag. Da er jeg CD13 Samme dag som jeg fikk naturlig eggløsning sist. Så håper det ikke blir krøll med det nå da.
Har ingen erfaring med evt overstimulering og totalfrys. Oppblåst og litt "fullt" i eggstokkområdet er helt normalt. Ikke rart du kjenner det med så mange egg! Hvis hver follikel er 2 cm i diameter er det jo ikke rart du kjenner at de tar plass inni der
Og så gøy at du også går til Aleris Oslo, det gjør jeg og
Ja er veldig fornøyd med Aleris jeg også hittil

hvis du spør om timing med egen EL i morgen, så del gjerne svaret
kjenner til det tankekjøret ja. Blir tidvis helt svimmel. Tenk om vi bommer på vindu for innsett, tenk om det ikke tåler tining og hvis det blir satt inn er det sikkert ikke genetisk frisk, så det blir uansett ikke baby. I tillegg til fult kaos og stress med å prøve å få huset klart til fotografering på tirsdag, som ble enda litt mer stress når jeg ikke får vært med, siden jeg skal til Oslo. Og må overlate det til mannen. Så ja. Kjøret går 
Jeg tenker som så at jeg har prøvd så mye forskjellig ved innsett - men jeg har aldri prøvd stress-uke. Kanskje det er det som skal til? Bare glemme det litt? Jeg skal iallfall ikke bry meg om tidlige symptomer for kroppen min går helt i gravid-modus av ovitrelle uansett. Jeg tror nok uansett det ikke blir hjemme-testing denne gangen for jeg vet ikke om jeg orker å ta stilling til hverken det ene eller andre før sommerferien uansett.