Freya fertility i Herning. Det var de jeg fikk best inntrykk av på Jylland. København blir litt vanskeligere reisevei for oss.Velkommen! Hvilken klinikken i Danmark? Jeg er på CFC, og også 42 år
Har du prøvd lenge på nr 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Freya fertility i Herning. Det var de jeg fikk best inntrykk av på Jylland. København blir litt vanskeligere reisevei for oss.Velkommen! Hvilken klinikken i Danmark? Jeg er på CFC, og også 42 år
Så kjedelig! Men håper veldig på fine blasto(er) ja, det er jo det viktigsteBlir uttak på torsdag her Det var litt væske i livmoren, så det blir totalfrys her. Var veldig forberedt på det, men det er jo litt kjedelig nå rett før sommeren! Håper på noen fine blastoer i fryseren da.

Så bra! Jeg (solomamma) har prøvd over 2 år på søsken. 3 IVF, 4 innsett, 1 avbrutt. Det går mot slutten på godt og vondt. Hva med deg?Freya fertility i Herning. Det var de jeg fikk best inntrykk av på Jylland. København blir litt vanskeligere reisevei for oss.
Har du prøvd lenge på nr 2?
Ahh, da håper jeg virkelig du lykkes nå!!Så bra! Jeg (solomamma) har prøvd over 2 år på søsken. 3 IVF, 4 innsett, 1 avbrutt. Det går mot slutten på godt og vondt. Hva med deg?
Tusen takk! Jeg er mest innstilt på at det ikke går. Det er fordi det er så lave sannsynligheter for å lykkes, og for å beskytte meg. Så bra med IVF for dere. Med 3 forsøk og prøving naturlig er det reelle sjanser dere lykkes. Håper det for dere!!Ahh, da håper jeg virkelig du lykkes nå!!
Vi har prøvd på tradisjonell måte siste året, men med litt letrozole, ovitrelle og monitorering hos lokal gyn. Ble faktisk gravid på første forsøk, men ma etter 8 uker. Deretter inget hell før i januar, men da var det ektopisk.
Kjenner at tida går fryktelig fort nå, så vi prøver en 3pk og naturlig litt om hverandre. Om ikke det har skjedd noe ila det neste året så gir vi nok opp.
Jeg har heldigvis tålig gode verdier for alderen og blir jo gravid. Men sjansene er jo ikke så gode som vi skulle ønske dessverre :/
Veldig spennende! Vi får innsett samme dagenI dag var ledende follikkel 18mm og slimhinnen 8mm og tydelig 3 delt. Så jeg skal sette Ovitrelle (2 stk nå også, uten at jeg vet hvorfor) i kveld, også blir det innsett tirsdag i neste uke! Så utrolig spennende!!!

Så bra! Alt i rute hos detI dag var ledende follikkel 18mm og slimhinnen 8mm og tydelig 3 delt. Så jeg skal sette Ovitrelle (2 stk nå også, uten at jeg vet hvorfor) i kveld, også blir det innsett tirsdag i neste uke! Så utrolig spennende!!!
Så gøy. Jeg skulle hatt innsett samme dato som deg forrige runde også, men så ble det jo totalfrys på meg. SamkjørteVeldig spennende! Vi får innsett samme dagen![]()

TakkSå bra! Alt i rute hos detmasse lykke til!
håper bare så inderlig er av embryoene er levedyktig. Det er så ulidelig at man ikke vet det
Oi, da har vi jo prikk lik syklus vi da! Gøy!! Tenk om det sitter for begge også nå daSå gøy. Jeg skulle hatt innsett samme dato som deg forrige runde også, men så ble det jo totalfrys på meg. Samkjørte
Takkhåper bare så inderlig er av embryoene er levedyktig. Det er så ulidelig at man ikke vet det
![]()
Krysser fingrene for at de 3Hadde første UL igår, dag 5 med sprøyter… Ledende follikel 15mm, og bare 3 follikler totalt. Gyn sa han hadde forventet mer respons mtp AMH (7.7) og AFC (8), som om det hjelper. Litt skuffet, men får tenke at tre er bedre enn ingen! Mine forrige to forsøk var for 10 år siden, så husker ikke så mye og kan liksom ikke sammenligne noe heller. Fortsetter på samme dose tonal f (300IU) men med fyremadel i tillegg, og ny UL fredag…

Akkurat samme UL-telling her, kun 3 follikler i utvikling…og en av dem var rukket å bli ganske stor på fem dager (15mm). Håper det kommer til flere hos deg!UL CD 7 viste 3 follikler. Ganske skuffet over resultatet, men går på mild stimulering dette forsøket. Største follikel var 9mm, så det er vel i grunn mitt eneste håp. Fortsetter Gonal-F 150 annenhver dag + Letrozol hver dag. Ny UL torsdag. Har et lite håp de andre folliklene vokser også. Haff, bare LITT misunnelig på dere som får ut 5+ egg.
Takk!! Krysser fingre for deg og, lykke til m uttak!Krysser fingrene for at de 3![]()
Kvalitet over kvantitet, minner jeg meg påAkkurat samme UL-telling her, kun 3 follikler i utvikling…og en av dem var rukket å bli ganske stor på fem dager (15mm). Håper det kommer til flere hos deg!
Så veldig urettferdig dette her er. Sender deg en stor klemNå kan jeg garantert settes på ikke gravid. 12 dpo og testene er så hvite at man kan bli snøblind av å se på dem.![]()

Så leit å høre... Ta vare <3Nå kan jeg garantert settes på ikke gravid. 12 dpo og testene er så hvite at man kan bli snøblind av å se på dem.![]()
Ny UL på fredag, utover det vet jeg ikke så mye men vil ikke tro at jeg skal stimuleres i ukevis når folliklene alt er 12-15mm? Håpet mitt nå er at det våkner flere follikler og at vi rekker til DUO-stim før St Olavs sommerstenger (siste uttak 27.juni sa dem)Kvalitet over kvantitet, minner jeg meg påBlir det uttak på deg snart da?

Klem tilbake. Dere er en flott gjeng her inne og ønsker dere all lykke i verden.Så veldig urettferdig dette her er. Sender deg en stor klem![]()