Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dette er jo kjempebra! Lykke til! Jeg satte inn en uke etter jeg hadde slimhinne på 9 mm, men det var bare pga det passet best sånn, trodde 9 mm var mer enn bra nok? Krysser fingrene for deg!!Jeg har vært på ultralyd i dag i forbindelse med fryseforsøk i styrt syklus. Denne runden ser det ENDELIG ut som det skjer noe, slimhinnene var 9 mm og bare små folikkler å se. Jeg syns det er litt rart at ikke innsett blir før neste fredag, hadde sett for meg at innsett skulle bli på tirsdag. Men tipper klinikken har en plan, sist jeg hadde innsett var slimhinnene 11,9mm, så de vil kanskje at den skal vokse noe lignende. Uansett jeg er super fornøyd med at det endelig skjer noe, over 4 mnd siden første innsett og nå ser det ut som det endelig blir forsøk nr 2![]()
Og ble gravid forresten. Men ble SA i uke 6Dette er jo kjempebra! Lykke til! Jeg satte inn en uke etter jeg hadde slimhinne på 9 mm, men det var bare pga det passet best sånn, trodde 9 mm var mer enn bra nok? Krysser fingrene for deg!!
Dette er jo kjempebra! Lykke til! Jeg satte inn en uke etter jeg hadde slimhinne på 9 mm, men det var bare pga det passet best sånn, trodde 9 mm var mer enn bra nok? Krysser fingrene for deg!!
Tusen takk! Ja 9 mm skal være bra nok. Okei ja det kan jo hende det passet best for klinikken med fredag, de kan vel styre det ganske mye i styrt syklus.Og ble gravid forresten. Men ble SA i uke 6

Haha, ja veldig. Lykke til med uttak i morgenOi, da har vi jo prikk lik syklus vi da! Gøy!! Tenk om det sitter for begge også nå da
Ja, skulle veldig ønske det var lov med pgt testing i Norge, hadde vært betryggende å vite at de hadde normalt DNA ihvertfall!
tok 2 stk penner med Ovitrelle i går, så antok jeg ville få en ganske fin test i dag. Men den var overtakende svak. Eggløsningstesten var derimot klinkende positiv. 
Masse lykke til, krysser fingre for godt UL-resultat!Imorgen er det UL, og syklusdag 13. Jeg tok en EL test idag bare fordi jeg er så stressa for at den skal komme tidlig. Heldigvis ingen tegn på LH stigning, så da kan jeg være relativt trygg på at ikke EL sniker seg inn før jeg får satt ovitrelle. Det blir veldig spennende å se hvordan de har vokst imorgen, men jeg tipper det blir ovitrelle imorgen kveld og innsett neste torsdag. Midt oppi skoleavslutning for elevene mine, så merker at jeg stresser endel om dagen. Pust med magen![]()
Den er sterkere i morgenBare for moroskyld har jeg tenkt å teste ut Ovitrelle denne gangen. Se litt hvor mye der «faller» fra dag til dag. startet allerede i dagtok 2 stk penner med Ovitrelle i går, så antok jeg ville få en ganske fin test i dag. Men den var overtakende svak. Eggløsningstesten var derimot klinkende positiv.
![]()
Ja, det var antydningen til sterkere i dag. Uansett interessant å følge med kjenner jeg. Trodde de skulle bli sterkere enn dette. Men hadde det vært sånn strek etter innsett uten Ovitrelle hadde jeg antakelig syntes den var kjempesterk og vært overlykkeligDen er sterkere i morgen![]()
så ulikt fokus da, kan man si
Rart hvordan man klarer å snu tankegangen. Vrir og vender på negative graviditetstester og sverger på at man ser strek, mens etter ovitrelle/gonasin blir man nesten overrasket over hvor "svak" testen er, til tross for sterk strekJa, det var antydningen til sterkere i dag. Uansett interessant å følge med kjenner jeg. Trodde de skulle bli sterkere enn dette. Men hadde det vært sånn strek etter innsett uten Ovitrelle hadde jeg antakelig syntes den var kjempesterk og vært overlykkeligså ulikt fokus da, kan man si
![]()
Haha, ja sant. Og nå hvordan man opplever at graviditetstesten er «interessant» nå, som man vet at det ikke kan være noe der, siden ingenting er satt inn enda. Men så fort et embryo er plassert inn, blir man helt koko med disse testene. Blir veldig spennende hvordan testene dine blir de neste dagene daRart hvordan man klarer å snu tankegangen. Vrir og vender på negative graviditetstester og sverger på at man ser strek, mens etter ovitrelle/gonasin blir man nesten overrasket over hvor "svak" testen er, til tross for sterk strek
Jeg tester meg også ut av eggløsningssprøyte, og ser ut til at den snart er ute av kroppen. 10 dager siden jeg satt den, og så kun en biiiiitteliten strek imorges. Bilder hvis noen er nysgjerrige:

Håper flere dager gjør susen. Krysser fingrene for degUL på CD10 og jeg har fått knekken... Så slitsom at jeg aldri lykkes med å rekruttere flere follikler. UL viste 3 follikler. 1 på 11mm og 2 under 10mm. Jeg var klar for å kanne hele forsøket, men klinikken mener jeg bør fortsette litt til. Jeg gir det noen dager med mild stimulering til, så blir det ny UL lørdag. Jeg får ta en vurdering om det er noe vits å kjøre uttak og reise (og kosten det innebærer) etter dette.
Nå er jeg LEI og vil helst drikke vin![]()

Hurra! Krysser fingre for god utvikling hos alle 6Her er uttaket gjennomført. Hadde 14 follikler som ble tømt, noen av de var tomme og noen hadde egg uten kjerne. Men ble 6 egg ut![]()

Skikkelig nervepirrende å vente på hvordan det går med eggene ja! Krysser fingrene for oss til tirsdagUttak overstått her også! 11 egg ut, men med min historikk er det nok et fåtall som er modne. Håper uansett at noen klarer seg til tirsdag - det blir noen lange dager!