Juni 2021

Da var egguttak overstått! Det ble 14 egg. Nå håper jeg bare de er modne, jeg kommer til å være et nervevrak når de ringer i morgen :nailbiting: Dagene etter egguttak er de jeg gruer meg aller mest til i denne prosessen...

Virker litt rart at det skal være så strengt. Hos meg driver de og snakker om stimulert naturlig syklus som neste ting å prøve. Jeg har veldig dårlig syklus naturlig, så det var snakk om å gi lavdose fsh, type menopur, for å stimulere frem slimhinne. Da vil man jo også stimulere frem en eggløsning, så den blir jo på ingen måte 100% naturlig.
Husker du skrev det i st Olavs tråden og ble veldig gledelig overrasket! Jeg tør faktisk å påstå at for et år siden ville dette vært uaktuelt :)

Da ble det 13 egg ut denne gangen. Mulig totalfrys pga veldig mange folikler, men de skulle sjekke blodprøven også før de bestemte seg. Bare å vente på tlf i morgen tidlig :nailbiting:

Da var egguttak overstått! Det ble 14 egg. Nå håper jeg bare de er modne, jeg kommer til å være et nervevrak når de ringer i morgen :nailbiting: Dagene etter egguttak er de jeg gruer meg aller mest til i denne prosessen...
Så flott resultat! Krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg fikk satt inn et nidelt embryo i går (dag 3) :D var så redd for avbrudd med 24 egg ut og væske i buken på uttak. Ble forespeilet ul og vurdering på innsett, og advart om at det mulig ble avbrutt. Men var ikke snakk om noe ultralyd da jeg var der i går :p ikke det at jeg etterspurte det heller :shy: testdato 8.juli her!

Hurraa :D Det virker som de har blitt mye chillere når det kommer til frykt for overstimulering av en eller annen grunn :wacky: Heia heia fine nidelte nurk :Heartred

Da ble det 13 egg ut denne gangen. Mulig totalfrys pga veldig mange folikler, men de skulle sjekke blodprøven også før de bestemte seg. Bare å vente på tlf i morgen tidlig :nailbiting:

Hurraaa! Hallo, det er jo supert resultat på dere begge! :joyful: Krysser alt jeg har for positive nyheter de neste dagene :nailbiting::Heartred

Herlig! 13 er jo kjempebra :happy: Krysser fingrene for at utvikler seg bra og at du får innsett :Heartred

Jeg kan settes på gravid❤️ 11 dpo, digital sa Gravid 1-2. litt tidlig å teste, men satser på det går bra! Åh er så lettet, var siste offentlig forsøk. Så nå slipper vi privat! Nå blir det bare spennende på ultralyd om det er en eller to☺️

Jeg kan settes på gravid❤️ 11 dpo, digital sa Gravid 1-2. litt tidlig å teste, men satser på det går bra! Åh er så lettet, var siste offentlig forsøk. Så nå slipper vi privat! Nå blir det bare spennende på ultralyd om det er en eller to☺️

Åå gratulerer så mye :love7

Gratulerer, helt fantastisk:Heartred

Gratulerer :Heartred

Da blir det totalfrys på meg. Er overstimulert, store eggestokker og væske i buk og livmor. Ikke rart jeg følte meg litt pjusk i går:wtf:

Fortsatt fire embryo som var med til i dag, men nå håper jeg virkelig at noen av de klarer seg til onsdag, så de kan fryses... NÅ er jeg nervøs nå:(

Fordi da er det ikke 100% naturlig syklus lengre og de mener at enten skal det være kontrollert syklus uten eggløsning eller så må det være naturlig :bag: frustrerende, altså! Klem ❤️
Skjønner at de vil gjøre det 100 % naturlig fordi det er det de mener er best (antar jeg), men når f.eks. både Hausken og Medicus setter opp resept på ovitrelle – i naturlig syklus, så fort dominerende folikkel viser en tilfredsstillende størrelse, tenker jeg at det kan vel ikke være SÅ krise for dem å avvike litt i spesielle situasjoner som din. Ikke at det er noe å dvele over nå, nå er jo ting blitt som de er. Hadde bare håpet sånn på dine vegne.

Herlig med første steg unnagjort. Håper dobbelt opp med eggløsningssprøyter har gjort susen!

Gratulerer :love7:Heartbigred

Ruger på to blastoer fra og med i dag. :love2:love2 Måtte de bli værende her hos meg, resten av livet mitt.

Herlig med første steg unnagjort. Håper dobbelt opp med eggløsningssprøyter har gjort susen!
Det ble totalfrys på meg denne gangen, så fikk ikke sette Ovitrelle. Men jeg håper 2 dager ekstra stimulering gjorde susen istedenfor :happy:

Ruger på to blastoer fra og med i dag. :love2:love2 Måtte de bli værende her hos meg, resten av livet mitt.
Åå. gratulerer som ruger. Jeg krysser alt jeg har for positiv test snart! :Heartred

Da blir det totalfrys på meg. Er overstimulert, store eggestokker og væske i buk og livmor. Ikke rart jeg følte meg litt pjusk i går:wtf:

Fortsatt fire embryo som var med til i dag, men nå håper jeg virkelig at noen av de klarer seg til onsdag, så de kan fryses... NÅ er jeg nervøs nå:(
Så kjedelig med totalfrys. Men fire som fortsatt henger med er jo lovende :) God bedring, håper du kommer deg raskt og at kroppen er tipp topp og klar for graviditet når du får innsett!

Back
Topp