Juni 2021

Takk for gode ønsker ❤️ men, neeei har ikke det :sad010 kommer til å teste i morgen tidlig også, kommer til å melde det inn om den er positiv da!

Så kjedelig, altså :sorry: Ikke tegn til stigning heller? Jeg krysser fingrene for enten i morgen tidlig eller tidligst onsdag :shy:

Så kjedelig, altså :sorry: Ikke tegn til stigning heller? Jeg krysser fingrene for enten i morgen tidlig eller tidligst onsdag :shy:
Jo, jeg var brennsikker på at det ville bli positiv i ettermiddag fordi testen i dag tidlig hadde god stigning! Men, nei :/ typisk meg at den er negativ i morgen tidlig og positiv i morgen ettermiddag :wtf:

Det svinger raskt her i denne verden :/ jeg har ikke fått positiv eggløsningstest, dessverre. Hvis jeg ikke får positiv test før på onsdag så rekker jeg akkurat innsett ila første uke klinikken er åpen igjen etter sommeren. Så da er det bare å håpe at testen ikke blir positiv før onsdag, så slipper jeg å vente til september før neste innsett :p
Åh, så utrolig kjipt at el-testen ikke var positiv i kveld. Håper den da holder igjen til onsdag, så du slipper å vente til september :smiley-angelic001

Ny kontroll i dag og det blir totalfrys på meg denne gangen. Litt skuffende, men samtidig blir det lettere å nyte sommerferien hvis vi får noe på frys :) Gonapeptyl settes på lørdag, uttak på mandag! Jeg er så spent på resultatet denne gangen, vil bare vite nå :nailbiting:
Lykke til med uttak i morgen ❤

Fortsatt er magen veldig sår, helt opp i mellomgulvet. Tror det er bukhinna som er irritert. Men ingen flere besvimelser, har til og med fått til å sove i natt :)

Våkna til verdens beste melding: De hadde fått ut 10 egg i går, så de må ha funnet et ekstra etter jeg gikk ut av rommet :D Og ikke nok med det: 8 av 10 var blitt befrukta:Heartpink Så da blir det nok innsett av et embryo på mandag!

God helg alle sammen!
Lykke til med innsett i morgen ❤

Jo, jeg var brennsikker på at det ville bli positiv i ettermiddag fordi testen i dag tidlig hadde god stigning! Men, nei :/ typisk meg at den er negativ i morgen tidlig og positiv i morgen ettermiddag :wtf:
Alt for nervepirrende!! Holder nesten pusten her!

Lykke til med innsett i morgen ❤
Tusen takk! Håper det blir innsett, ble plutselig ganske dårlig i ettermiddag, men nå er alt fint igjen:eek: Håper og tror de sjekker meg godt først, så vi ikke sløser bort et godt embryo:Heartpink

Ovitrelle satt og jeg har en vanvittig tannpine oppi det hele. Verdens verste timing. Jeg har en sykdom som gjør at emalje på tennene mine er helt elendig. Typisk så har det blitt hull på en tann som vi trodde var okay og nå er det kraftig betennelse i den. Fått akutt time hos tannlege. Men er jo nå veldig bekymret for hva dette vil ha å si for IVF behandlingen vår. Jeg må muligens på antibiotika for å ta ned betennelse i første omgang før det kan gjøres noe med tanna.

Er antibiotika ødeleggende for IVF behandling når det er så tett oppi egguttak og innsett? Uttak på tirsdag. Jeg skal selvfølgelig ringe klinikken i morgen og diskutere saken. Typisk at alt skal skje på samme tid.

Ovitrelle satt og jeg har en vanvittig tannpine oppi det hele. Verdens verste timing. Jeg har en sykdom som gjør at emalje på tennene mine er helt elendig. Typisk så har det blitt hull på en tann som vi trodde var okay og nå er det kraftig betennelse i den. Fått akutt time hos tannlege. Men er jo nå veldig bekymret for hva dette vil ha å si for IVF behandlingen vår. Jeg må muligens på antibiotika for å ta ned betennelse i første omgang før det kan gjøres noe med tanna.

Er antibiotika ødeleggende for IVF behandling når det er så tett oppi egguttak og innsett? Uttak på tirsdag. Jeg skal selvfølgelig ringe klinikken i morgen og diskutere saken. Typisk at alt skal skje på samme tid.
Uff. God bedring :Heartred Tannverk er forferdelig. Min første tanke er at det hadde vært kjipere om det var mannen din som hadde fått en eller annen infeksjon og feber før/når han skulle levere. For din del påvirker det ikke uttak, men det kan bety frys, og innsett når ab-kuren er over (hvis ab må til). Jeg ville forhørt meg med tannklinikken hvilken ab det ev. er, og varighet på ab-behandlingen, og deretter tatt full info videre med ivf-klinikken. Lykke til!

Jeg ba om at de gir meg ting som er tilpasset for om jeg skulle bli gravid på tannklinikken. Så kanskje det går bra da? Jeg har vært gravid 2 ganger før og hatt tannproblemer. Har da fått ab som ikke skadet fosteret. Men begynte å tenke på om det kunne ha noe å si for risiko for spontanabort og litt sånt noe. Regner med at det ikke blir noen langvarig ab kur og jeg kommer til å få ny time hos tannlegen for å gjøre noe med tanna så fort det er mulig. Uff altså. Dette er så fortvilende. Jeg våknet nå av smerter og måtte ta ny dose paracet. Har unngått ibux for å være på sikre siden.

Jeg fikk satt inn et nidelt embryo i går (dag 3) :D var så redd for avbrudd med 24 egg ut og væske i buken på uttak. Ble forespeilet ul og vurdering på innsett, og advart om at det mulig ble avbrutt. Men var ikke snakk om noe ultralyd da jeg var der i går :p ikke det at jeg etterspurte det heller :shy: testdato 8.juli her!

Bare å sette meg på avbrutt :sorry: kjipt etter å ha brukt 2500 kr på legetimer og eggløsningstester, men sånn er det. Så roper jeg høyt lykke til, til alle! Så hvisker jeg stille til meg selv at jeg håper eggløsning er forsinket ennå en dag slik at det ser ut som jeg kan nå innsett i august :gen113

Bare å sette meg på avbrutt :sorry: kjipt etter å ha brukt 2500 kr på legetimer og eggløsningstester, men sånn er det. Så roper jeg høyt lykke til, til alle! Så hvisker jeg stille til meg selv at jeg håper eggløsning er forsinket ennå en dag slik at det ser ut som jeg kan nå innsett i august :gen113

Neei. :arghh:

:( Skjønner ikke hvorfor St. Olavs ikke bare kan gi ovitrelle. Vet du? Stor klem til deg :Heartred

Jeg fikk satt inn et nidelt embryo i går (dag 3) :D var så redd for avbrudd med 24 egg ut og væske i buken på uttak. Ble forespeilet ul og vurdering på innsett, og advart om at det mulig ble avbrutt. Men var ikke snakk om noe ultralyd da jeg var der i går :p ikke det at jeg etterspurte det heller :shy: testdato 8.juli her!
Gratulerer som ruger :D:Heartred

Neei. :arghh:

:( Skjønner ikke hvorfor St. Olavs ikke bare kan gi ovitrelle. Vet du? Stor klem til deg :Heartred
Fordi da er det ikke 100% naturlig syklus lengre og de mener at enten skal det være kontrollert syklus uten eggløsning eller så må det være naturlig :bag: frustrerende, altså! Klem ❤️

Fordi da er det ikke 100% naturlig syklus lengre og de mener at enten skal det være kontrollert syklus uten eggløsning eller så må det være naturlig :bag: frustrerende, altså! Klem ❤️
Virker litt rart at det skal være så strengt. Hos meg driver de og snakker om stimulert naturlig syklus som neste ting å prøve. Jeg har veldig dårlig syklus naturlig, så det var snakk om å gi lavdose fsh, type menopur, for å stimulere frem slimhinne. Da vil man jo også stimulere frem en eggløsning, så den blir jo på ingen måte 100% naturlig.

Back
Topp