Juni 2021

Jeg har nå vært på ny ultralyd og slimhinnen er fortsatt for tynn, 5 mm. Jeg antar ut fra follikelstr at jeg kommer til å få positiv eggløsningstest onsdag eller torsdag. St Olavs foreslår at de måler før innsett og er hinna 6 mm eller mer så setter de inn, mindre så fryser de embryo igjen.
Det som er, er at jeg har 5 t reisevei. Kjedelig med slik bomtur dersom det er unødvendig.

Noen som vet noe om slimhinnevekst etter eggløsning? Stagnerer den eller vil den fortsette å øke? Prøver å veie sjansene for og imot, vil jo så gjerne ha innsett om det er mulig.

Ul i dag viste slimhinne på 8,7 mm, og ledende follikel på 20 mm. Eggløsningssprøyte i dag, og innsett av blasto neste mandag. Her går det unna :) Får håpe at ‘alle gode ting er 3’…

Da ringte de endelig fra labben :D har 10 blasto på frys og skal ha innsett i naturlig syklus i august

Da ringte de endelig fra labben :D har 10 blasto på frys og skal ha innsett i naturlig syklus i august
Wow, det er jo fantastisk!! Gratulerer :wav

Wow, det er jo fantastisk!! Gratulerer :wav

Takk veldig fornøyd med fangsten og utviklingen :smiley-bounce016 så nå håper vi slt går på skinner ved innsett også

Ja, det var i grunnen nære, men jeg er faktisk glad for at jeg ikke så den streken på hjemmetesten. Neste forsøk skal jeg ikke teste hjemme i det hele tatt, tror jeg, men det gjenstår og se om jeg klarer å holde meg unna ;)

Fått snakket med klinikken?
Snakket med de nå. De mener det er for tidlig med å konkludere at jeg ikke er gravid og fikk beskjed om å fortsette med Lutinus frem til testdato som er 30.06:hungover:
De mener det kan være blødning fra Lutinus og at den er forsterket siden jeg går på blodfortynnende.
Jeg er fortsatt ikke i tvil om at det er TR. Mener det er ALTFOR mye friskt blod til å være Lutinus. Tredje dagen med voldsomme blødninger nå.
Herregud altså, blir sprøøøøø av dette her :banghead:

Screenshot_20210621-171701_Chrome.jpg
Jeg har nå vært på ny ultralyd og slimhinnen er fortsatt for tynn, 5 mm. Jeg antar ut fra follikelstr at jeg kommer til å få positiv eggløsningstest onsdag eller torsdag. St Olavs foreslår at de måler før innsett og er hinna 6 mm eller mer så setter de inn, mindre så fryser de embryo igjen.
Det som er, er at jeg har 5 t reisevei. Kjedelig med slik bomtur dersom det er unødvendig.

Noen som vet noe om slimhinnevekst etter eggløsning? Stagnerer den eller vil den fortsette å øke? Prøver å veie sjansene for og imot, vil jo så gjerne ha innsett om det er mulig.
Jeg har i alle fall tykkere slimhinne ved innsett enn ved siste ul kontroll/og uttak, så den vokser jo videre etter el også.
Hva bruker den å være på til deg?

Wooooow! Det er jo helt villt! Gratulerer, for en lettelse :smiley-bounce016

Veldig deilig å vite at man har så mye å gå på ja og ikke enda en hormonrunde med det første

Slimhinna kan enda vokse :) Jeg hadde slimhinne på 7 mm på siste kontroll, og ved innsett var den VELDIG mye tykkere. Fikk også avbrutt forsøk en gang da jeg hadde slimhinne på 5,2 mm men da hadde jeg i tillegg absolutt ingen follikler i vekst så det var hele systemet som var ute og kjørte. Da sa de at så lenge man har follikler i riktig størrelse så bruker det å gå seg til med slimhinna :)

Slimhinna kan enda vokse :) Jeg hadde slimhinne på 7 mm på siste kontroll, og ved innsett var den VELDIG mye tykkere. Fikk også avbrutt forsøk en gang da jeg hadde slimhinne på 5,2 mm men da hadde jeg i tillegg absolutt ingen follikler i vekst så det var hele systemet som var ute og kjørte. Da sa de at så lenge man har follikler i riktig størrelse så bruker det å gå seg til med slimhinna :)
Åh så fint å lese! Takk for at du deler! Jeg har blødd mye og lenge, bare i dag på cd 15 er første blødnignsfrie dag. Jeg er derfor ikke kjempe overtaket over at slimhinnen var tynn. Håper derfor på god vekst frem mot evnt innsett ❤️ takk for at du deler!

St Olavs måler aldri ved innsett så vet ikke, har aldri målt senere enn 3 dager ish før eggløsning :smiley-angelic006takk for at du deler!
Jeg har fått UL på morgenen samme dagen som innsett to ganger, da de vil sjekke slimhinnen før de tiner blastoen. Første gangen hadde den krympet igjen etter jeg begynte på progesteron. Forrige gang hadde den vokst litt.

Jeg har fått UL på morgenen samme dagen som innsett to ganger, da de vil sjekke slimhinnen før de tiner blastoen. Første gangen hadde den krympet igjen etter jeg begynte på progesteron. Forrige gang hadde den vokst litt.
Takk for at du deler! Skal forberede meg mentalt på begge mulige utfall :) var dette i stimulert syklus eller naturlig?

Last edited:
Back
Topp