Juni 2021

Jeg greide selvfølgelig å kløne det til litt. Den var så tung å trykke inn at jeg fikk ikke satt hele dosen på en gang. Jeg vet godt at man ikke skal stikke 2 ganger med samme nål, men jeg rensa godt med alkohol serviett og lot det stå til. Stakk en gang til sånn at jeg fikk satt resten som skulle vært med da jeg stakk første gang. Skrapte meg på nåla i det jeg dro den ut fordi jeg skalv sånn på hånden. Uff for en kløne jeg er, men nå er det iallefall i orden og hele dosen er satt.
Vet du - jeg tror jeg stakk 5 ganger med samme nål første gang jeg satte Fyremadel:D Turte ikke legge nok press på så den gikk aldri igjennom og jeg feiga ut hver gang :cool: Men det gikk bra uansett :happy: Heldigvis går det bare bedre og bedre etterhvert. Og så godt for deg å være i gang :love2

Eventyret er nok over her også. Svakere test i dag, så da ble det nok en kjemisk her også :sad010

Eventyret er over her også. Testdato i dag fikk nettopp ikke gravid på digital test :sad010det var siste jeg hadde på frys :(:(

Eventyret er nok over her også. Svakere test i dag, så da ble det nok en kjemisk her også :sad010

Ord blir fattige. Det er så utrolig meningsløst og urettferdig når det ikke går :( Ta vare på dere selv, og se fremover når dere er klar for det ❤ Klem ❤

Eventyret er over her også. Testdato i dag fikk nettopp ikke gravid på digital test :sad010det var siste jeg hadde på frys :(:(
Huff, sender en stor klem :Heartred Håper dere nyter sommeren og får ladet batteriene!

Kanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor :sorry:

Første sprøyte satt, så jeg kan flyttes over på «stimulerer» :happy093

Jeg kan settes på avbrutt :(
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august :Heartred
Inn med nytt mot!
:wav
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!:D
Jeg heier på dere alle ! :happy093.

Jeg kan settes på avbrutt :(
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august :Heartred
Inn med nytt mot!
:wav
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!:D
Jeg heier på dere alle ! :happy093.
Så leit! :sorry: Håper du klarer å nyte sommeren og lade opp til et nytt forsøk etter ferien!

Så leit! :sorry: Håper du klarer å nyte sommeren og lade opp til et nytt forsøk etter ferien!
Får prøve så godt jeg kan :happy:
Det var en god trøst at det var tid til et nytt forsøk så tidlig! :D Sommeren går nok fort! :)
Så bra du har fått gått i gang med forsøk! :D
Masse lykke til!

Kanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor :sorry:
Jeg har aldri brukt det, men lest om flere som har fått det som støtte og blitt gravid. Om du er komfortabel med å bruke det så ville jeg ha kjørt på :Heartred

Og 10 egg befrukta! :D Innsett til søndag hvis de oppfører seg bra frem til da! Det kunne bli fremskyndet til 3 dager, men hørte jeg ingenting så er det søndag :)

Fikk telefon i dag, innsett flyttet til i morgen. Hørtes ut som om det mest var pga streik og bemanning i helgen. 3 stk som foreløpig deler seg optimalt, resten hørtes ut som var litt treige.

Back
Topp