Juni 2021

Oi, ja, det kan jo være. Har bare hørt at det skal være den store forskjellen liksom :p
Har forstått at det ikke er så aktuelt med lang protokoll for min del pga mange follikler og veeldig høy AMH, men det kan godt hende som du sier at Menopur ikke er rett for meg. Spent på hva sykehuset foreslår videre.
Hvordan går det med deg? Når tenker du å teste? :D Så spent på resultatet ditt!
Tenker at jeg tar en test til søndag :smiley-angelic001 ikke offisiell testdato fra klinikken før 30. juni da men :banghead:

Jeg er i gang med stimulering, nok en runde uten håp eller glede over å være i gang. Nesten litt sånn bare få det gjort for å se at det ikke kommer til å gå :sour:

Føler jeg blir satt i gang på et merkelig tidspunkt i syklus, har det noe å si eller kan du starte når som helst på stimulering? Startet på Progynova cd 17 og Pergoveris cd 21.

Åååå! Herligheeeet! Så spennende:happy::happy: Jeg testet i går for å se hvordan Ovitrelle slo ut hos meg, men da var testen helt blenda. Tok Ovitrelle mandag kveld forrige uke, så satt i under 7 dager på meg.
Jeg har troa!! Så utrolig spennende dager fremover for deg :love2 krysser fingre og tær:smiley-angelic002
Takk gode deg ❤ Her har den aldri blitt helt blenda, men den var svakere på dag 7/8 etter Ovitrelle her også.. Får helt vondt i magen av dette her jeg :hilarious:

Jeg er i gang med stimulering, nok en runde uten håp eller glede over å være i gang. Nesten litt sånn bare få det gjort for å se at det ikke kommer til å gå :sour:

Føler jeg blir satt i gang på et merkelig tidspunkt i syklus, har det noe å si eller kan du starte når som helst på stimulering? Startet på Progynova cd 17 og Pergoveris cd 21.
Hurra for oppstart! Hvorfor føler du det ikke kommer til å gå veien? ❤

Hurra for oppstart! Hvorfor føler du det ikke kommer til å gå veien? ❤

Har hatt to kjipe stimuleringer i det siste, en uten noen follikler og en med to egg ut og ingen befruktning. Så er i gang med samme opplegg, føler litt at det er dødfødt egentlig. Får ta det som en gledelig overraskelse om det skulle være noe på ul denne gang :)

Spennende med testene dine, håper på sterkere tester de neste dagene for deg :love2

Huff, vi er visst litt i samme båt i dag :( For noe drit!
Jeg fant litt trøst i et par linker https://www.fertilitetssenteret.no/livet-pa-laboratoriet/
, https://forskning.no/a/1292205
Vet ikke om det hjelper for deg, følte meg utrøstelig da jeg fikk beskjed om dårlig utvikling i morges. Føles ut som man blir overkjørt av en buss..:blackeye:
Nå vil jeg bare ha dato og opplegg for neste forsøk så man kan komme seg videre - Har ikke noe tro på at mine heller skal komme seg til onsdag (dag 5):(

Klinikken ringte å sa at det ikke så lovende ut, 4 av de 9 befrukta var poor/average quality. De skulle ringe på onsdag på dag 5, men det så ikke så bra ut. Jeg er helt knust:sad010

Stor, stor klem til dere. Skuffelsen er noe av det verste i hele prosessen... skulle heller opplevd enda mer fysisk smerte, synes det gjør mye mindre vondt enn når hjertet lider. Pleier å trøste meg selv med tanken om at alt dette blir endelig til et minne som man reflekterer på i lykkeligere dager :Heartred:Heartred:Heartred

Uke 11 ❤ Alt var bra med babyen på UL forrige uke ❤ Har ukentlig ultralyd en god stund fremover for å sjekke at det fortsetter i riktig retning. Det går nok bra til slutt, selv om det tærer på psyken min her og nå!

:love7:love7:love7

Nå er jeg litt redd det skjer noe muffins med blastoen. Tre ganger i løpet av dagen nå etter innsett så har det vært så ekstremt sterke stikkende smerter i underlivet, Er vel altfor tidlig til festesmerter :blackeye: Er det kroppen som prøver å støte det ut?
Herlighet, det er liksom fra glede til nye uromomenter. Beklager all sutringen min, er bare så godt å lufte tanker med dere som har vært igjennom dette før :Heartred

Har lest om folk som opplever sterke kramper etter innsett som er knyttet til at de har rørt på livmorhalsen/livmor. Skulle visstnok ikke ha noe å si for embryo :) gratulerer med innsett, håper blasto storkoser seg der inne :) :) :)

Hvordan gikk egguttak i dag Inna? ❤

Takk som spør!:) De fikk ut 16 egg, det var topp! Fikk telefon i dag at kun 6 av de var av god nok kvalitet. Ble litt skuffet først, men 6 egg skal jo holde i massevis så lenge noen av de utvikler seg til blasto blir en spennende slutt på uken! De sa at det var vanlig (uten at de visste hvorfor) at mange ikke er gode nok fra førstegangs IVFere.

Altså, må bare dele denne med dere :laughing025

060ED325-1E38-48EA-B3B9-A71697C3A442.jpeg

Ny her, 26 år. Første gang med IVF og hører til riksen. Har hatt kort protokoll med gonal f, fyremadel og Ovitrelle (og er 14 000 kr fattigere, men håper på å bli en baby rikere!). Egguthenting i dag og 17 egg! Får bare håpe kvaliteten er bra også. Jeg krysser fingrene!
Velkommen inn hit kjære deg ❤ 17 egg! For en fangst!

Har lest om folk som opplever sterke kramper etter innsett som er knyttet til at de har rørt på livmorhalsen/livmor. Skulle visstnok ikke ha noe å si for embryo :) gratulerer med innsett, håper blasto storkoser seg der inne :) :) :)
Da satser jeg på at det bare er derfor :love2 Takk for det, håper lille klumpen blir boende der i nesten 9 mnd til :Heartred

Ååå, håper sånn for deg denne runden. Er så vanskelig å takle alle nedturene :love2
Jeg vet ikke noe ang tidspunkt i syklus siden jeg ikke har brukt disse medisinene. Er det samme du har brukt før? Skal du ha akkurat samme dose og samme medisiner som foregående forsøk?

Takk som spør!:) De fikk ut 16 egg, det var topp! Fikk telefon i dag at kun 6 av de var av god nok kvalitet. Ble litt skuffet først, men 6 egg skal jo holde i massevis så lenge noen av de utvikler seg til blasto blir en spennende slutt på uken! De sa at det var vanlig (uten at de visste hvorfor) at mange ikke er gode nok fra førstegangs IVFere.
Så spennende! 6 egg er jo massevis, håper du får mange gode blastoer ut av de ❤

Ååå, håper sånn for deg denne runden. Er så vanskelig å takle alle nedturene :love2
Jeg vet ikke noe ang tidspunkt i syklus siden jeg ikke har brukt disse medisinene. Er det samme du har brukt før? Skal du ha akkurat samme dose og samme medisiner som foregående forsøk?

Takk for det :love2 Føler meg litt mettet på ivf og nedturene…. Ja, dette er fjerde gangen med samme opplegg. Og går på hestedoser, så hjelper ikke å øke heller :hilarious:

10 DPO og 11 dager siden Ovitrelle. Var litt skuffa i går når strekene nesten var borte, men så fikk jeg denne nå. Kan det virkelig være mulig at eskimoen vår har klamret seg fast likevel? :nailbiting:

20210616_070707.jpg

10 DPO og 11 dager siden Ovitrelle. Var litt skuffa i går når strekene nesten var borte, men så fikk jeg denne nå. Kan det virkelig være mulig at eskimoen vår har klamret seg fast likevel? :nailbiting:

Vis vedlegget 359086
Åååå! Det er jo virkelig noe der :love2 Dette er ikke tidligtest heller? Jeg har sååå troa på at dette er din måned, Dipsy:love7

Mensen kom tidlig, så da slenger jeg meg på her. SÅ glad vi rekker et forsøk før sommerstengt :happy:

Timi90 - 30 år - Barn 1 - ICSI #2 - Medicus - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle+Gonapeptyl, Duphaston - Uttak uke 25/26

Back
Topp