Juni 2019 <3

Jeg er ikke gravid. Til tross for perfekt blasto, som delte seg helt etter boka. Dette er lettere å håndtere enn spontanabort da, men kjenner meg utrolig tom, skuffet og oppgitt.
Så leit. Føler med deg. Det er så urettferdig og meningsløst at man skal måtte begynne på nytt gang etter gang. Håper det sitter hele veien neste gang :Heartred

Jeg er ikke gravid. Til tross for perfekt blasto, som delte seg helt etter boka. Dette er lettere å håndtere enn spontanabort da, men kjenner meg utrolig tom, skuffet og oppgitt.
Så leit, Fiiol ❤️ Har stor forståelse for følelsen du har nå.
Har du noe du kan se fram til, ferie, nytt forsøk?
Noe som kan gi deg litt nytt håp? ❤️
Masse klemmer fra meg!

Så leit å høre :( ikke gi opp!! Sender en varm klem :Heartred

Har fylt ut søknad til HELFO i dag, nå er det bare å vente på svar

Er det første du sender inn?
Jeg sendte inn min andre tidligere i uka, elektronisk, håper det går like fort som første. :rolleyes:

Håper det går fort! :)

Kom på nå at kvitteringene våre er nok forsvunnet noen her og noen der :confused: Må kanskje ta kontakt å høre om det er mulig å få ut nye kvitteringer, aner ikke hvilken sum vi er oppi enda:dead: #Klarforsommerferie

Håper det går fort! :)

Kom på nå at kvitteringene våre er nok forsvunnet noen her og noen der :confused: Må kanskje ta kontakt å høre om det er mulig å få ut nye kvitteringer, aner ikke hvilken sum vi er oppi enda:dead: #Klarforsommerferie

De første kvitteringene fikk jeg skrevet ut på nytt hos apoteket. Var 1 (av de siste) kvitteringene jeg ikke fant nå, men den var bare på rundt 400 kr, så får stå i det eller sende inn om jeg finner den

De første kvitteringene fikk jeg skrevet ut på nytt hos apoteket. Var 1 (av de siste) kvitteringene jeg ikke fant nå, men den var bare på rundt 400 kr, så får stå i det eller sende inn om jeg finner den
Fantastisk! Da må jeg også ta meg en tur. Tror ikke vi er i nærheten, men kanskje greit å få kontroll;)

Innsett av ett perfekt blastocyst embryo idag :Heartred

Av 5 egg, ble 3 befruktet. Ene som ble satt inn idag, og 2 som fryses. Både egg og sædceller har vært bedre denne gang, så håper virkelig dette er vår gang :smiley-angelic001

Ser ut som jeg ble lett overstimulert. De fant litt fri væske i buken, og jeg må følge med at det ikke blir verre.

Om du husker hvilket apotek du kjøpte den fra, så kan du hente ut en oversikt fra Apoteket.

Jeg har hentet ut en oversikt fra dato til dato (feks 01/02-18-30/12-18) fra de tre apotekene jeg har brukt. Fått tilsendt på e-post. Veldig greit å sende inn, så slipper jeg å scanne en og en kvittering.

Innsett av ett perfekt blastocyst embryo idag :Heartred

Av 5 egg, ble 3 befruktet. Ene som ble satt inn idag, og 2 som fryses. Både egg og sædceller har vært bedre denne gang, så håper virkelig dette er vår gang :smiley-angelic001

Ser ut som jeg ble lett overstimulert. De fant litt fri væske i buken, og jeg må følge med at det ikke blir verre.
Fantastisk med innsett av et perfekt blasto ❤️
Gratulerer som ruger! Håper virkelig dette er deres gang!

Og husk å drikk godt med væske om du er litt overstimulert. :happy:

Fantastisk med innsett av et perfekt blasto ❤️
Gratulerer som ruger! Håper virkelig dette er deres gang!

Og husk å drikk godt med væske om du er litt overstimulert. :happy:

Tusen Takk :Heartred

Fikk beskjed om det, og følge med på urinfargen at den ikke blir mørk. Litt vanskelig med farge og symptomer, siden jeg får litt grønnlig urin og magetrøbbel av metforminen.

Back
Topp