Juni 2019 <3

Jeg begynte jo å spotte bittelitt dette forsøket, var nok bare tidlig mens, og således langt i fra det samme som din situasjon. Uansett, med bakgrunn i det googlet jeg ALT angående spotting, og kom frem til at spotting i svangerskapet virket relativt vanlig, og i tillegg enda mer vanlig ved ivf og høye hormondoser. Etter prat med noen av mine nære, fikk jeg vite fra både en kollega og av min mor at begge to hadde erfart blødninger med et vellykket svangerskap.

På den andre siden var jo MA’en jeg hadde etter første forsøk helt uten spotting/blødning eller noen andre forvarsler. Prøver vel bare med dette, å få fram at blødning/ikke blødning kan bety både positivt og negativt utfall, begge veier. Jeg håper det hele er helt uskyldig. Bra du har undersøkelse i morgen og kan få en avklaring fort. Er så utrolig urettferdig med alle bekymringer vi skal ha.

Stor klem. :Heartbigred
Takk for trøstende ord. Jeg har også klikket meg rundt på det store Internett. Blir helt koko. Skal prøve å få roet ned nervene, og heller fokusere på å få slappet helt av. God klem

Kjære deg! Det er IKKE sutring, klart du er bekymra, det er jo skrekken at det skal gå galt etter så lang prøving og mange skuffelser.

Jeg har ikke sjøl erfaring med blødning i svangerskapet, men jo mer jeg leser her på ulike forum, (er i en termingruppe nå), jo mer innser jeg hvor mange som faktisk opplever blødninger i svangerskapet, også uskyldige. Veldig bra at du skal på ultralyd, håper de finner ut av det!

Kanskje du også finner noe nyttig informasjon her?
https://www.babyverden.no/gravid/dette-bor-du-vite-om-blodninger-i-svangerskapet/

God klem og lykke til i morra!
Takk for kjekk link. Noe å sove på. Fikk snakket med ei venninne også ang blødning i svangerskapet.. Er nokså vanlig ja, men at symptomene også avtar er skrekken :dead:, takk for fine, gode ord. Sender en oppdatering i morgen :Heartbigred

I mitt forrige svangerskap hadde jeg alt fra småblødninger/spotting til fossblødning fra uke 6 til uke 13. Var inne hele tre ganger, og hver gang fikk vi se et lite hjerte som slo. Nå er han 15 mnd gammel om noen dager og ligger og sover søtt i sengen sin. Det kan gå bra :) Sender deg en god klem :Heartred
Herlig histore. Håper flere opplever å komme i mål med disse deilige nurkene❤️:Heartpink

Takk for kjekk link. Noe å sove på. Fikk snakket med ei venninne også ang blødning i svangerskapet.. Er nokså vanlig ja, men at symptomene også avtar er skrekken :dead:, takk for fine, gode ord. Sender en oppdatering i morgen :Heartbigred

Nå har du kanskje vært på UL allerede men ville bare si at jeg har merket etter hvert at symptomene mine kommer å går. Så det behøver ikke bety noen ting at du føler de avtar. Krysser fingrene for at du får/fått se bankende hjerte idag:Heartpink Skal selv på første ul (7+0) imorgen og er så utrolig nervøs!

Nå har du kanskje vært på UL allerede men ville bare si at jeg har merket etter hvert at symptomene mine kommer å går. Så det behøver ikke bety noen ting at du føler de avtar. Krysser fingrene for at du får/fått se bankende hjerte idag:Heartpink Skal selv på første ul (7+0) imorgen og er så utrolig nervøs!
LYKKE til selv:smiley-angelic002 alt var bra i dag, og jammen lærte jeg ikke noe av alle disse bekymringene. Symptomene kommer og går. Får heldigvis en oppfølgings ul neste uke, siden jeg spottet litt brunt blod hos gynekologen i dag. Godt å få bekreftet bøllefrøet før man reiser på ferie.

Damer. Vi må bare skjerpe oss litt innimellom. Hjelper oss lite å oppføre oss som hysteriske høner:woot: note to self ihvertfall :goodnight

LYKKE til selv:smiley-angelic002 alt var bra i dag, og jammen lærte jeg ikke noe av alle disse bekymringene. Symptomene kommer og går. Får heldigvis en oppfølgings ul neste uke, siden jeg spottet litt brunt blod hos gynekologen i dag. Godt å få bekreftet bøllefrøet før man reiser på ferie.

Damer. Vi må bare skjerpe oss litt innimellom. Hjelper oss lite å oppføre oss som hysteriske høner:woot: note to self ihvertfall :goodnight
Så godt å høre at alt var fint med bøllefrøet ❤️

Så godt å høre! :)
Her var alt fint også, og for en deilig følelse å se det lille hjerte slå! Haha jeg er helt enig med deg, selv om jeg ikke skal skryte på meg å være den roligste førstegangs gravide heller:hilarious:

Tok en test i dag, blenda. Kjente skuffelsen var stor. Så irriterende at det ikke bare kan klaffe....:(

Tok en test i dag, blenda. Kjente skuffelsen var stor. Så irriterende at det ikke bare kan klaffe....:(
Uff. Jeg forstår deg så inderlig godt! Skuffelsen er overveldende.

Sender deg masse kjærlighet og klemmer herfra! ❤️

Negativ tidligtest i dag- to dager til testdag, men blir veldig overrasket om testen er positiv på søndag

Jeg er ikke gravid :( Fikk blødning 6 dager før mens som aldri sluttet og blødningen økte etter 2 dager. Men skal prøve andre medisiner når vi gjør et nytt forsøk i høst. Lykke til videre dere andre:Heartred

Klemmer til alle dere som har fått negative tester. ❤️

Jeg må dessverre også melde meg inn i samme klubb. Fått negativ test, og kan flyttes til ikke gravid.
Skuffelsen er stor, og vond. Hadde troa denne gangen..

Lykke til alle her. Håper vi med negative møtes igjen i høstgrupper og at vi lykkes ❤️

Trist med så mange negative. Lykke til videre og håper dere får en fin sommer videre tross situasjonen :Heartred

Jeg er ikke gravid :( Fikk blødning 6 dager før mens som aldri sluttet og blødningen økte etter 2 dager. Men skal prøve andre medisiner når vi gjør et nytt forsøk i høst. Lykke til videre dere andre:Heartred
Det var leit å høre:( masse lykke til i høst :Heartred

Back
Topp