Var ikke så kult denne gangen at det ble flere, her kom det ut 25 egg, så ble bra overstimulert, (men ikke alle var modne) 11 ble befruktet. Har vanligvis lagt på 13-16. Aldri fått på frys, og kun ett embryo som var godt nok til å settes inn. Da vi fikk lillemann fikk vi inn to embryo (3. forsøk). Så nå når vi plutselig har fått 4 tredagers på frys, så er vi jo litt skeptiske. Men må jo bare stole på at embryologen og legen vet hva de driver med
Du er heldig som slipper mye bivirkninger. Håper det fortsetter slik. Lutinusen kan tulle med ossSmart å prøve å legge tankene bort litt! Blir spennende å følge deg også, krysser fingre for at du får uttaksdato på tirsdag
![]()
Oi, det kan ikke ha vært noe særlig nei. Jeg har nok ikke halvparten så mange eggposer, så ingen fare for det. Helt sant det du sier, vi må bare stole på at fagfolkene gjør jobben, og ikke bruke for mye energi på prøve å forstå ALT.
Spennende. Så fint å lese dere lykkes på tredje forsøk. Jeg vurderer litt å sette inn to egg, hvis jeg får spørsmål om det. Jeg føler jeg ikke har så mye tid igjen, og er redd det aldri kommer til å gå. Ja, heldig med det. Har 300ie med gonal-f. Merker det ikke. Lutinusen ble jeg trøtt av! Dette forsøket skal jeg ta dufaston som svelges istedenfor, bare for å slippe alt sølet. Ja, jeg får nok svar på tirsdag! Er ikke lenge igjen uansett.
, så ble bra overstimulert, (men ikke alle var modne) 11 ble befruktet. Har vanligvis lagt på 13-16. Aldri fått på frys, og kun ett embryo som var godt nok til å settes inn. Da vi fikk lillemann fikk vi inn to embryo (3. forsøk). Så nå når vi plutselig har fått 4 tredagers på frys, så er vi jo litt skeptiske. Men må jo bare stole på at embryologen og legen vet hva de driver med
Gratulerer! 
Haha.