juni 2016

Da har jeg tatt blodprøve, og den var på 2, så da har jeg fått det bekreftet at det var en kjemisk. Jeg vet ikke om vi rekker august, for de åpner ikke før 15. august, men jeg får bare håpe kroppen disker opp med en av de håpløse syklusene sine igjen :P

Da har jeg tatt blodprøve, og den var på 2, så da har jeg fått det bekreftet at det var en kjemisk. Jeg vet ikke om vi rekker august, for de åpner ikke før 15. august, men jeg får bare håpe kroppen disker opp med en av de håpløse syklusene sine igjen :p
Det var nok lurt og ta blodprøve. Slippe å gå og lure og synse på disse testene. Synd det var kjemisk:( Håper du rekker august iallefall da.

Da har jeg tatt blodprøve, og den var på 2, så da har jeg fått det bekreftet at det var en kjemisk. Jeg vet ikke om vi rekker august, for de åpner ikke før 15. august, men jeg får bare håpe kroppen disker opp med en av de håpløse syklusene sine igjen :P

God klem til deg ❤️

Det var nok lurt og ta blodprøve. Slippe å gå og lure og synse på disse testene. Synd det var kjemisk:( Håper du rekker august iallefall da.
Ja, jeg visste jo at det ikke ville være et positiv svar, men det er greit å ha det bekreftet. Da vet klinikken også at det faktisk har vært en kjemisk, så kanskje jeg kan få noen flere medisiner i neste omgang. Må jo bare se fremover :rolleyes:

Utrolig trist å høre! Håper du får mer hjelp neste gang. Klem til deg❤️

Åå, dette er så nervepirrende altså! 10 dager siden innsett og jeg har hatt en del mensmurringer de siste dagene og begynner å tenke litt negativt. Hadde SÅ troen ved innsett, men nå merker jeg at jeg begynner å tvile mer og mer. Er så redd for å bli skuffet nok en gang:-(
Og enda 9 dager til anbefalt testdag!! Hadde glemt at de ikke anbefaler å teste før tre uker etter uttak. Jeg trodde det "bare" var etter to uker.
Hvordan går det med dere andre rugere?

Åå, dette er så nervepirrende altså! 10 dager siden innsett og jeg har hatt en del mensmurringer de siste dagene og begynner å tenke litt negativt. Hadde SÅ troen ved innsett, men nå merker jeg at jeg begynner å tvile mer og mer. Er så redd for å bli skuffet nok en gang:-(
Og enda 9 dager til anbefalt testdag!! Hadde glemt at de ikke anbefaler å teste før tre uker etter uttak. Jeg trodde det "bare" var etter to uker.
Hvordan går det med dere andre rugere?
Den testdagen er jo en superhelgardering fra klinikkens side da. Høyst sannsynlig vil du få riktig svar ved å feks ta test to uker etter befruktning. Jeg hadde aldri klart å vente så lenge :P

Den testdagen er jo en superhelgardering fra klinikkens side da. Høyst sannsynlig vil du få riktig svar ved å feks ta test to uker etter befruktning. Jeg hadde aldri klart å vente så lenge :P
De ønsker vel at en evt kjemisk ikke skal oppdages, det er på en måte fint:)

Det er nok det, men jeg er livredd for negativt resultat (eller enda verre falsk positiv) så på en måte vil jeg leve med håpet lengst mulig. Samtidig er det jo greit å få svaret så fort som mulig så en kan leve "normalt". Lite vits å unngå alkohol og en del god mat hvis jeg likevel ikke er gravid:-)

Det er nok det, men jeg er livredd for negativt resultat (eller enda verre falsk positiv) så på en måte vil jeg leve med håpet lengst mulig. Samtidig er det jo greit å få svaret så fort som mulig så en kan leve "normalt". Lite vits å unngå alkohol og en del god mat hvis jeg likevel ikke er gravid:-)
Akkurat sånn er jeg også. Føler meg mer og mer sikker på å være gravid jp nærmere ikm jeg kommer, hvis jeg ikke tester. Tester jeg så lever jeg kortere i håpet:)

De ønsker vel at en evt kjemisk ikke skal oppdages, det er på en måte fint:)
Akkurat sånn er jeg også. Føler meg mer og mer sikker på å være gravid jp nærmere ikm jeg kommer, hvis jeg ikke tester. Tester jeg så lever jeg kortere i håpet:)
Der er vi heldigvis forskjellige, men jeg forstod det som at Loppa trodde man ikke visste om man var gravid før etter tre uker uansett. Og det stemmer jo ikke ;) Og jeg vil heller vite om alle mine kjemiske slik at jeg kan gjøre noe for å forebygge mot det, for det kan jo være der hele problemet ligger for noen.

Hei damer:hello
Hopper inn på denne tråden jeg også!
Ble inseminert den 24,og nedtellingen til testdag er i full gang!
Håper dagene går fort, så jeg slippet og innbille meg alt mulig rart..Er forberedt på at det ikke går denne runden, men innbiller meg allerede symptomer :smiley-angry003
Hadde selvfølgelig vært supert om det satte seg en liten spire♡

Da er vi så heldige at vi har fått våre første positive graviditetstester.

Har testet siden i forrige uke og alle har lyst positive mot meg. Dette er første gang gjennom all prøving at testen har slått ut positivt. Det er rent uvirkelig.
Så deilig! Gratulerer så mye :D :D

Back
Topp