juni 2016

Jeg hadde uttak på en mandag og da sa legen at det ikke gikk ann. Var så susete at jeg spurte ikke noe mer. Det er det jeg tenker å spørre mer om på en samtale nå.
Jeg må ha frys i styrt syklus pga uregelmessig menstruasjon , tror dessuten ikke fertilitetssenteret tilbyr frys i naturlig syklus lenger.

Skal prøve å lage oss noen planer. Tiden flyr jo. Skal begynne å studere på deltid fra høsten. Så blir veldig hektisk. Men liker å ha mye å gjøre. :)

Så leit å høre.
Anbefaler å dyrke til blastocyst.
Jeg fikk ut 13 egg. Alle ble befruktet, på dag 3 var 11 fine. På dag 5 var det kun ett som hadde fortsatt å dele seg riktig. Og det ble satt inn.
Hadde de satt inn på dag tre hadde de kanskje satt inn et av de andre eggene. Da hadde jeg ikke blitt gravid.

Jeg hadde uttak på en mandag og da sa legen at det ikke gikk ann. Var så susete at jeg spurte ikke noe mer. Det er det jeg tenker å spørre mer om på en samtale nå.
Jeg må ha frys i styrt syklus pga uregelmessig menstruasjon , tror dessuten ikke fertilitetssenteret tilbyr frys i naturlig syklus lenger.

Skal prøve å lage oss noen planer. Tiden flyr jo. Skal begynne å studere på deltid fra høsten. Så blir veldig hektisk. Men liker å ha mye å gjøre. :)
Ah, ja, da skjønner jeg, for da måtte det jo blitt innsett i helga. Så kjipt! Men det er kanskje sånn at de kan tine de og dyrke de videre?

Ja den er dessverre negativ :( da blir det sikkert ikke fryseforsøk før i september. Fertilitetssenteret skal visst ha det stengt fremtil midten av august leste jeg et eller annet sted.
Dette her er meget frustrerende, det samme skjer hver eneste gang. Liten blødning på rugedag 9 også er det over. Skjønner ikke hva mer vi kan gjøre. Vurderer å ha en samtale med lege nå og spørre om vi skal utredes mer. Har f eks ikke hatt lap. Også kommer jeg til å mase om å dyrke til blastocyst. Tenk om egget dør ut dagen etter den settes inn. Det er jo greit å vite.
Huff dette ble bare syting :(

Det var trist å høre :-(
Stor klem til deg <3

Jeg trodde at de bare skulle ha stengt i hele juli men mulig jeg tar feil.
Jeg starter opp i slutten av august.
Bra du rekker å snakke med legen før de tar ferie i alle fall. Hjelper liksom litt å ha planen videre klar <3

Det var trist å høre :-(
Stor klem til deg <3

Jeg trodde at de bare skulle ha stengt i hele juli men mulig jeg tar feil.
Jeg starter opp i slutten av august.
Bra du rekker å snakke med legen før de tar ferie i alle fall. Hjelper liksom litt å ha planen videre klar <3

Takk for klem. Jeg vet ikke helt sikkert om hvor lenge de skal ha sommerstengt.
Slitsomt å ta medisiner fremtil torsdag, testedato. Men må vel bare

Bare et par timer til uttaket nå. Jeg er såå nervøs:rolleyes:
Er forberedt på få egg (sist fikk jeg ut 5), men Håper bare at eggposene ikke er tomme:sorry:

Blir godt å få det overstått:p

For en sinnsykt slitsom helg det har vært. Tidenes kaos i toppen altså :)) Har forberedt og forberedt og forberedt meg på dårlige nyheter i dag, men jaggu hadde alle tre embryoene overlevd helga, så da ble det en blastocyst inn og to på frys!! Dette er helt enormt, jeg som fryktet vi ikke fikk innsett i det hele tatt :D Hadde ikke turt å håpe i nærheten av frys en gang! Hurra!!

Bare et par timer til uttaket nå. Jeg er såå nervøs:rolleyes:
Er forberedt på få egg (sist fikk jeg ut 5), men Håper bare at eggposene ikke er tomme:sorry:

Blir godt å få det overstått:p
Hvordan gikk uttaket? Håper det ikke var for ubehagelig og at du fikk ut i alle fall en liten gjeng med egg :D

Da var ul ferdig. Venter nå på tlf fra Porsgrunn. Syns slimhinnene var noe tynn : 8.5. Men jeg vet ikke hva den skal være heller. Vet bare at jeg har hatt tykkere før.

Fikk telefon om at jeg ikke fikk noen egg på frys denne gangen, håper ikke det betyr at egget jeg fikk satt inn er av samme kvalitet. Ble litt negativ nå egentlig :/

Ingen modne egg idag heller.. :( Sprøytedag 25, syklusdag 26.

For en sinnsykt slitsom helg det har vært. Tidenes kaos i toppen altså :)) Har forberedt og forberedt og forberedt meg på dårlige nyheter i dag, men jaggu hadde alle tre embryoene overlevd helga, så da ble det en blastocyst inn og to på frys!! Dette er helt enormt, jeg som fryktet vi ikke fikk innsett i det hele tatt :D Hadde ikke turt å håpe i nærheten av frys en gang! Hurra!!

Åå så bra:D Gratulerer som ruger❤️
Nå kan du slappe liiitt mer av før den nervepirrende testingen:D

Når er testedato?:)

Hvordan gikk uttaket? Håper det ikke var for ubehagelig og at du fikk ut i alle fall en liten gjeng med egg :D

❤️ Det gikk greit, heldigvis var ikke eggposene tomme, og de hentet ut 5 egg. 4 egg på venstre og 1 på høyre. Høyre side var mye vondere, sikkert pga den store cysten som ble tømt i tillegg. Men, nå er det heldigvis overstått:)
Blir nervepirrende å vente på tlf i morgen:nailbiting: Sist var det kun et egg som ble befruktet, så håper på litt flere, så de har litt større sjanse. Men jeg blir glad bare jeg får bli ruger igjen på onsdag:)

Ingen modne egg idag heller.. :( Sprøytedag 25, syklusdag 26.

Så leit:( Hva gjør dere nå da?
Har de justert sprøytedosen underveis, eller har du gått på den samme hele tiden?

Da var ul ferdig. Venter nå på tlf fra Porsgrunn. Syns slimhinnene var noe tynn : 8.5. Men jeg vet ikke hva den skal være heller. Vet bare at jeg har hatt tykkere før.

Lykke til på neste UL:)
Mener å ha lest at alt over 7 mm slimhinne er bra:)

UL kontroll før sprøytestart. Forsøk avbrudd da jeg ikke fikk blødning på Synarela før planlagt sprøytestart.

Back
Topp