Jeg pleier å få sinnsykt ømme bryst. Bortsett fra det kjenner jeg ikke noe spesielt.Da blir det endelig uttak på oss onsdag
Hvordan reagerte dere på eggløsningssprøyten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å få sinnsykt ømme bryst. Bortsett fra det kjenner jeg ikke noe spesielt.Da blir det endelig uttak på oss onsdag
Hvordan reagerte dere på eggløsningssprøyten?
Er det DERFOR puppene er så såre ja! Vondt å dusjeJeg pleier å få sinnsykt ømme bryst. Bortsett fra det kjenner jeg ikke noe spesielt.
Ikke opplevd akkurat det samme som deg, men jeg ble i hvert fall gravid på fryseforsøk etter mislykkede ferskforsøk. Så jeg tenker at det kanskje er bedre å "spare" eggene dine til det er større sjanse for at de fester seg? Skjønner at det er kjipt å vente, men samtidig dumt å "kaste bort" gode egg hvis det likevel er mindre sjanse for at det fester seg før lapraskopi. Det er kanskje fordi jeg pleier å få ut så få egg. Vet jo ikke hvordan det er med deg..Uttak idag hvor det ble tatt ut 8 egg, men legen fant også lekkasje av væske etter at jeg fjernet eggleder i november. Han vil derfor anbefale å fryse alle som evt blir befruktet for så å ta lapraskopi for å tette igjen helt å deretter sette inn.
Væsken lager et ugunstig miljø slik at egget da har 50% mindre sjans for å feste seg ved et evt innsett.
Jeg har vanskelig med å ikke prøve i håp om at det KANSKJE fester seg allikevel. Mannen derimot er uenig med meg å føler best med å vente til etter operasjonen. Som det selvfølgelig er 3-4 mnd ventetid på.
Jeg er redd for at jeg kommer til å angre om ikke vi iallefall prøver, sjansen er redusert men det er jo fortsatt en liten sjans...
Noen som har erfaring eller råd i forhold til dette?
Au, ja, det hadde jeg glemt!Er det DERFOR puppene er så såre ja! Vondt å dusje(
Ingen erfaring med utrogestan, men Lutinus er i hvert fall noe griseri!!Lutinus er ikke en god patent. Skulle ønske vi fikk utrogestan istedenfor i Norge.
Da er det ikke tvil lenger. Fyrte av en cb ukeindikator.
Jeg var til laparoskopi på Ullevål nå i mai. Satt meg på ringeliste etter at jeg var satt opp slik at jeg kunne bli kontaktet på kort varsel. Ble da ringt dagen etter og fikk operasjon dagen etter det igjen. Selv om du krysser av for ringeliste så er det lurt å ta en tlf dit i tillegg å si at du vil stå på listen. De hadde nemlig glemt å føre meg opp. Lykke tilUttak idag hvor det ble tatt ut 8 egg, men legen fant også lekkasje av væske etter at jeg fjernet eggleder i november. Han vil derfor anbefale å fryse alle som evt blir befruktet for så å ta lapraskopi for å tette igjen helt å deretter sette inn.
Væsken lager et ugunstig miljø slik at egget da har 50% mindre sjans for å feste seg ved et evt innsett.
Jeg har vanskelig med å ikke prøve i håp om at det KANSKJE fester seg allikevel. Mannen derimot er uenig med meg å føler best med å vente til etter operasjonen. Som det selvfølgelig er 3-4 mnd ventetid på.
Jeg er redd for at jeg kommer til å angre om ikke vi iallefall prøver, sjansen er redusert men det er jo fortsatt en liten sjans...
Noen som har erfaring eller råd i forhold til dette?
TakkGratulerer så mye![]()
Da er jeg endelig ruger!!![]()
Takk for detGratulerer som rugerKrysser fingrene for at frøet blir i magen din i 9 mnd
![]()

10 egg ut i dagKjempefornøyd med det! Men høyre eggstokk var forferdelig vond å tømme. Holdt på å besvime i stolen
Godt å være ferdig, og jeg er skikkelig fornøyd med hvordan Fertilitetssenteret gjorde alt i forhold til Ullevål! Det er jo ikke så rart. Jeg skjønner at det offentlige har litt mer begrensende ressurser å rutte med. De ringer i morgen for å fortelle hvor mange som (forhåpentligvis) er befruktet, og så blir det innsett enten fredag eller mandag, litt avhengig av hvor god befruktning det blir.
Så bra at cysten sannsynligvis ikke skaper noen problemerKrysser fingrene for snarlig uttak nå
![]()
Gratulerer med supert resultatFekk ut 12 egg i går, der av 7 er blitt befrukta. Så då blir det innsett på fredag.
Tusen takk for detGratulerer med god fangstSå bra du fikk en god opplevelse der, selv om høyre eggstokk var vond å tømme. Blir spennende i morgen, krysser fingrene for befruktningsfest i varmeskapet
![]()
Syv av ti egg befruktetFortsatt litt avventende siden det var samme antall sist med bare to som klarte seg, og nå skal de i tillegg dyrke de i fem hele dager
Men veldig fornøyd så langt
![]()
Ja, det stemmer, de vil prøve å dyrke til blastocystDette lover bra, krysser fingreneOg 5 dager, da blir det vel blastocyst?
Hvordan er formen i dag?