Skal til kontroll i morgen tidlig så får høre daTror jeg ville ringt SH for sikkerhets skyld. Ikke sikkert det er unormalt, men jeg pleier ikke å ha det slik når jeg går på sprøyter i hvert fall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til kontroll i morgen tidlig så får høre daTror jeg ville ringt SH for sikkerhets skyld. Ikke sikkert det er unormalt, men jeg pleier ikke å ha det slik når jeg går på sprøyter i hvert fall..
Lykke til, håper alt er bra!Skal til kontroll i morgen tidlig så får høre da![]()
Ok, da er det kanskje det samme med Gonal f..Jeg går på bemfola, fikk beskjed om å ikke trene hardt under sprøyteperioden men evt heller ta spaserturer og sånn![]()
Da er jeg ruger av et perfekt embryo. Fikk 3 på frys. Beste forsøket jeg har hatt hittil, håper at det er denne som skal gi meg min etterlengtet skatt![]()
Lykke til! Krysser fingrene for deg!Kontroll i morgen, får vite om vi må avlyse eller ikke. Er helt ekstremt spent, vært noen tunge ventedager...
Kontroll i morgen, får vite om vi må avlyse eller ikke. Er helt ekstremt spent, vært noen tunge ventedager...
Kontroll i morgen, får vite om vi må avlyse eller ikke. Er helt ekstremt spent, vært noen tunge ventedager...
TakkLykke tilHvor hører du/dere til?
TakkFertilitetssenteret
På St.Olavs fikk vi beskjed om å leve som normalt også når det kom til treningDa har jeg satt min første (i dette forsøket) GonalF-sprøyte i kveld. Man blir om ikke annet veldig dreven i å sette sprøyter på seg selv i dette gamet![]()
Men det er alltid en ting jeg glemmer: husker noen om det er etter hormonsprøytene man skal ta det litt med ro (ikke trene for hardt), eller er det etter eggløsningssprøyten?
Nå høres det ut som jeg er treningsnarkoman, noe som ikke stemmer, men det er så varmt og fint ute nå at jeg kunne tenke meg ut og trene litt når frøkna i huset har sovna.
Nei, er det mulig!! For et rotJa ja, da hopper jeg inn her og håper på at jeg blir her
OMG!! Kl 08.40 var jeg så letta for at de ikke hadde ringt fra Porsgrunn og var klar for å reise over.... kl 08.45 ringer spl,( jeg tenkte da, æsj da blir det ikke noe ) men, hi sier at alt ser bra ut, men ho lurte opp om jeg kunne komme inn litt tidligere super hapy Kl 0850 så ringer legen..... Det var visst ikke 100 % bra nok blasocyst til å sette inn.... Så de måtte dyrke det til i morgen for å se om det ble en perfekt blasocyst da. Men om det ble det så kunne de ikke sette det inn nå fordi da var jeg for langt ute av syklusen, men de kunne da fryse det og sette det inn neste syklus Skal ikke være enkelt
Gratulerer som ruger og tre egg på frys. Det var jo et supert resultatDa er jeg ruger av et perfekt embryo. Fikk 3 på frys. Beste forsøket jeg har hatt hittil, håper at det er denne som skal gi meg min etterlengtet skatt![]()
Krysser fingrene alt jeg kan!! ❤ Det må da være positivt at du har kjent mye mer nå enn før. Jeg har truaKontroll i morgen, får vite om vi må avlyse eller ikke. Er helt ekstremt spent, vært noen tunge ventedager...
Hvordan gikk det på kontrollen?Skal til kontroll i morgen tidlig så får høre da![]()