Melder meg inn her, starter med puregon i morgen![]()
IVF med kort protokoll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder meg inn her, starter med puregon i morgen![]()
Skal ha ICSI denne gangen, men kort protokoll jaIVF med kort protokoll?
Hurra, så herligStartet med Menopur i dag!!! Første forsøk, er helt uvirkelig!
Hei, velkommen til juniJeg skal ha innsett slutningen av juni/start juli det blir mitt 2. Forsøk. Hadde mislykket forsøk i mai.
Hei, velkommen til junida kan vi følge hverandre her også, krysser fingrene for at dette er siste stopp før vi kan flytte over i termingruppe
![]()
Jeg har innsett i uke 23 tror jeg, regnet meg frem til detHehe ja det håper jeg virkelignår har du innsett?
Jeg tror ikke man rekker et forsøk før sommeren dersom man starter med spray...Er det noen som skal begynne på spray snart og vet at du rekker et forsøk før feriestengt? Eller er alle her godt i gang med forsøket?
Jeg har innsett i uke 23 tror jeg, regnet meg frem til detskal på kontroll på fredag
![]()
Du skulle ha frys nå? Eller husker jeg feil, går litt i surr![]()
Jeg går rett på siden jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus sist, hadde det vært fersk, eller generelt med medisiner så hadde jeg ikke fått lov å begynne rett på igjenJepp fryshar insett i uke 27. Det er leeenge til. Er faktisk i starten av juli. Men måtte hoppe over en cyclus da det første egget faktisk festet seg og jeg fikk HCG stigning. Men etter hva jeg har hørt inne på forumet så pleier man å hoppe over cyclus. Jeg bor i Danmark, så noen ganger er tingene litt anderledes her
![]()
Jeg går rett på siden jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus sist, hadde det vært fersk, eller generelt med medisiner så hadde jeg ikke fått lov å begynne rett på igjen
Bor du i dk? Holder du til på en klinikk der da? Hører jo at de er mye flinkere i dk, prøver ut mye mer enn her hjemme![]()
Ja, er jo alltid kjempegreit å ha egg på frys, er jo bare bonusforsøk! Så vi er heldige som har på frys!Ja så måtte jeg nok hopper over alikevel siden jeg stimulerte i sist cyclus.
Ja jeg bor i DK. Jeg gjør det offentlig på sykehus da vi ikke har felles barn. Mitt inntrykk er at de er litt mer liberale her. Men jeg vet jo ikke hvordan det er i Norge så det kan jeg egentlig ikke uttale meg om
Du er heldig som kan hoppe rett på![]()
Jeg har bare ett egg på frys, så om det ikke lykkes er det stimulering igjen.
Det som hadde vært deilig var å ha noen på frys når det lykkes, fordi så får man de satt opp gratis på søsken forsøk, fordi det koster like mye å overføre de til privat som det bare gjør å sette de inn
Jeg har vært heldig å fått tilbud om å være med i ett forskningsprosjekt på avdelingen og da telles ikke forsøkene, så om vi ikke lykkes med dette fryseegget er jeg med på det neste stimuleringsrunde![]()
Ja, er jo alltid kjempegreit å ha egg på frys, er jo bare bonusforsøk! Så vi er heldige som har på frys!
Ja, hadde jo vært kjempefint å ha egg på frys når det lykkes, så det bare er å sette inn igjen til søsken. Men du får vel uansett dekket søskenforsøk når den tid kommer?
Wow, så spennende da! Hva går forskningsprosjektet ut på? Da er du jo meget heldig som får være med på det! <3
Vi får heller ikke dekket søskenforsøk i det offentlige. Det er slutt på det nå i alle fall på Ullevål og Rikshospitalet.
Det er jo veldig leit for de som ikke har penger til å gå privat :-/
Åkei, da er det nok sikkert sånn her også. Da skjønner jeg jo veldig godt at det er viktig å ha noen på frys ja.Vi får ikke dekket søskenforsøk av det offentlige med mindre vi har noe på frys, fordi begge av oss har barn fra før og årsaken til barneløshet er fordi mannen min er sterilisert. Vi får derfor kun hjelp til første felles
Ja det er spennende. Det går ut på at man får forskjellig dose i den eggløsningssprøyte samt progesteron på sprøyte istede for gel efterfølgende. Når man er med på det teller ikke forsøket, så det blir liksom ett bonus forsøk hver gang man er med
Hvor går du i behandling? Og har du barn fra før?