CurlySue
Glad i forumet
Ønsker dere masse lykke tilVi bestemte oss for å vente til augustgir det sommeren på egenhånd og så kjører vi i gang på cd2 i august om jeg ikke har blitt gravid allerede
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker dere masse lykke tilVi bestemte oss for å vente til augustgir det sommeren på egenhånd og så kjører vi i gang på cd2 i august om jeg ikke har blitt gravid allerede
![]()
Det er utrolig men det kan skjer! Jeg ble gravid naturlig mens jeg brukte synarela! etter to år, med lav amh, få egg (2-4) og problemer med mann også...
Jeg er så HAPPY!
Fikk positiv på 19dpo, etter negativ på 8dpo (start synarela), 11dpo, 13dpo og 15dpo!
Lykke til dammer! Jeg skal forsetter å følge dere og har stor håp for alle oss!
Det er utrolig men det kan skjer! Jeg ble gravid naturlig mens jeg brukte synarela! etter to år, med lav amh, få egg (2-4) og problemer med mann også...
Jeg er så HAPPY!
Fikk positiv på 19dpo, etter negativ på 8dpo (start synarela), 11dpo, 13dpo og 15dpo!
Gratulerer så myeDet er utrolig men det kan skjer! Jeg ble gravid naturlig mens jeg brukte synarela! etter to år, med lav amh, få egg (2-4) og problemer med mann også...
Jeg er så HAPPY!
ProgynovaEn uke til Tr. Begynner da på tabletter for fryseforsøk ( husker ikke hva de het, noe på P)
Er det fryseforsøk? Progynova?Da er tablettene henter ( de på P), nå er det bare å vente på TR.
Ja fryseforsøk, og Progynova var det tablettene het ja. Tr er forventet 22 mai.Er det fryseforsøk? Progynova?![]()
Så spennende! Har du fått no sånn ca nå det blir innsett?Ja fryseforsøk, og Progynova var det tablettene het ja. Tr er forventet 22 mai.
Nei, har ikke det. Skal på ul dag 12. Regner med jeg får mer info når jeg ringer inn mensen. Tror innsett blir første uka i juni.Så spennende! Har du fått no sånn ca nå det blir innsett?![]()
Ikke så lenge til nå da. Men alt av venting føles så lenge når det er dette det handler om. Men man er jo hvertfall igang!Nei, har ikke det. Skal på ul dag 12. Regner med jeg får mer info når jeg ringer inn mensen. Tror innsett blir første uka i juni.