juni 2016

Hei Damer!

Jeg forstår at dere alle er i en sårbar prosess og at diskusjoner fort kan bli litt "hett", men glem ikke at dere er her inne for å dele tanker og erfaringer.

I denne diskusjonen om lang eller kort så får det være opp til LEGENE hva de kaller det. Stol alltid på hva DIN lege sier til DEG. Det er forskjell fra sykehus til sykehus.

Husk også denne:

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene fyker, men unngå å gå til usaklige personangrep. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Ha det hyggelig her inne, husk at dere ALLE er velkommne hit inn :)

Ha en fin dag :)

Det er utrolig men det kan skjer! Jeg ble gravid naturlig mens jeg brukte synarela! etter to år, med lav amh, få egg (2-4) og problemer med mann også...
Jeg er så HAPPY!
Fikk positiv på 19dpo, etter negativ på 8dpo (start synarela), 11dpo, 13dpo og 15dpo!

Lykke til dammer! Jeg skal forsetter å følge dere og har stor håp for alle oss!

Det er utrolig men det kan skjer! Jeg ble gravid naturlig mens jeg brukte synarela! etter to år, med lav amh, få egg (2-4) og problemer med mann også...
Jeg er så HAPPY!
Fikk positiv på 19dpo, etter negativ på 8dpo (start synarela), 11dpo, 13dpo og 15dpo!

Gratulerer så mye :)

Jeg er så HAPPY!

Så flott:D Gratulerer så masse:)

Jeg er så HAPPY!

Gratulerer så mye :)

Jeg venter på EL, og håper å kunne starte rett opp når mensen kommer. Håper den kommer av seg selv og at jeg slipper Provera. Samtale på Fertilitetssenteret 23. mai. Synes tiden har gått ganske fort siden fryseforsøket ble avbrutt. Håper sånn at alt går som det skal denne gangen!

Hører mest sannsynlig til her inne. Blir ny runde med Puregon og naturlig befruktning. Sist runde nå i mai endte med en stor cyste og ingen EL så håper virkelig det går bedre denne gangen ;) Brukte sist letrozol fra dag 2-6 før sprøyter dag 6-11 (ble avbrutt forsøk grunnet cysten), men skal denne gangen kun ha sprøyter. Kontroll 23.5 for å sjekke at cysten er borte, så blir det sprøyter om vi får klarsignal etter det igjen :) Forventer TR etter proverakur nå på lørdag, så mandag blir da syklusdag 3. Regner med ny kontroll dag 12-13 om vi starter med sprøyter dag 3.

Kroppen har jaggu klart å ordne en eggløsning selv i lagelig tid denne måneden, så da slipper vi Provera :D :D Ikke lenge til samtale nå (på mandag), og det passer supert siden jeg venter mens neste helg (kort protokoll). Åh, nå håper jeg bare de er enige i kort protokoll og at ingenting klusser det til. Sykepleieren forsikret meg om at jeg skulle rekke et forsøk før sommerferien, men jeg er så redd for at et eller annet skal gjøre at vi ikke får forsøk nå, feks at legen på Fertilitetsklinikken ikke er enig i kort protokoll. Er vel sånn man blir etter å ha blitt skuffet gang på gang på gang i dette gamet.

Nå nærmer det seg endelig juni, jenter :D

Back
Topp