juni 2016

CYSTEN BLE FRISKMELDT og vi er klare for ny runde med sprøyter :D Første tatt i kveld, og kontroll syklusdag 12 (30. mai) :)

CYSTEN BLE FRISKMELDT og vi er klare for ny runde med sprøyter :D Første tatt i kveld, og kontroll syklusdag 12 (30. mai) :)
Så godt du endelig får noen gode nyheter :D Krysser fingrene for at det fortsetter!

Jeg går nå på nesespray og skal begynne på sprøyter 1. juni. Så hvis alt går etter planen blir det egguthenting og innsetting ca. midten av juni.

Fikk en jente på 4. forsøk (dvs. teller som 3. forsøk siden det var ett på frys som ble satt inn, men for oss var det jo 4. innsetting) i januar 2015. Hadde et mislykket søskenforsøk i januar/februar, så krysser fingrene for at det går bedre nå:-)

Vi var på vår første samtale på Fertilitetssenteret i går. Har en cyste som må bli borte før vi starter behandling, men den bør normalt bli borte når jeg får mensen til helga. Skal tilbake på kontroll så fort jeg har begynt å blø, og så blir det sprøyter fra CD 3-ish hvis cysta er borte. Er vanvittig lei av at det nesten aldri er rett fram for oss, det skal alltid være potensielle hinder i veien. Men men, får bare krysse fingrene for at cysta holder seg borte!

Vi var på vår første samtale på Fertilitetssenteret i går. Har en cyste som må bli borte før vi starter behandling, men den bør normalt bli borte når jeg får mensen til helga. Skal tilbake på kontroll så fort jeg har begynt å blø, og så blir det sprøyter fra CD 3-ish hvis cysta er borte. Er vanvittig lei av at det nesten aldri er rett fram for oss, det skal alltid være potensielle hinder i veien. Men men, får bare krysse fingrene for at cysta holder seg borte!
Ser at dere tar et privat forsøk mens dere venter på et offentlig i august. Har dere konkrete datoer for oppstart i det offentlige? Kunne du begynne med spray i juli for å så ta resten i august?

Håper den forsvinner da!! Er det på cd3 de starter sprøyter på kort protokoll på Fertilitetssenteret? Skal dit selv i dag for første gang:)

Ser at dere tar et privat forsøk mens dere venter på et offentlig i august. Har dere konkrete datoer for oppstart i det offentlige? Kunne du begynne med spray i juli for å så ta resten i august?
Nei, jeg har ikke fått noen konkrete datoer, men jeg skulle ringe ved mens i juni og få lagt en plan for august slik at jeg var sikker på å få forsøk da. Jeg gjør nok det uansett om jeg nå tar et privat forsøk i mellomtiden :) Men vi skal ha kort protokoll da, så spray blir ikke aktuelt uansett. Ganske sikker på at det var flere som begynte på spray i ferien i fjor, så det bør være mulig :)

Håper den forsvinner da!! Er det på cd3 de starter sprøyter på kort protokoll på Fertilitetssenteret? Skal dit selv i dag for første gang:)
Ja, håper virkelig det :confused: Jepp, legen sa at som regel begynner man CD 3, men det gikk an å begynne CD 4 også hvis det ellers ikke klaffet med kontroll. Lykke til i dag :D Jeg var veldig fornøyd i alle fall!

Ja, håper virkelig det :confused: Jepp, legen sa at som regel begynner man CD 3, men det gikk an å begynne CD 4 også hvis det ellers ikke klaffet med kontroll. Lykke til i dag :D Jeg var veldig fornøyd i alle fall!
Tusen takk! Hvilken lege var du hos?

Hei, da hopper jeg inn her fra maiklubben. Forsøk avbrutt da ingen egg ble befruktet.
Jeg hadde også et avbrutt forsøk i april da ingen av fryseeggene overlevde tiningen.
Jeg går på Fertilitetssenteret og kan absolutt anbefale både Holst og Nytun. Begge er flinke :-)

Jeg har fått ny time til UL 2/6 og dersom alt ser bra ut så setter vi igang ved neste mens som er forventet 7/6. Mulig det blir IVM på meg siden det er fare for overstimulering. Vi får se :-)

Back
Topp