CurlySue
Glad i forumet
Ja iallfall når man får total frys etter uttak pga overstimulering. Det har vært lenge å vente.Ikke så lenge til nå da. Men alt av venting føles så lenge når det er dette det handler om. Men man er jo hvertfall igang!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja iallfall når man får total frys etter uttak pga overstimulering. Det har vært lenge å vente.Ikke så lenge til nå da. Men alt av venting føles så lenge når det er dette det handler om. Men man er jo hvertfall igang!![]()
Off, ja! Det skjønner jeg veldig godt kjære deg! Men endelig blir det innsettJa iallfall når man får total frys etter uttak pga overstimulering. Det har vært lenge å vente.
Så godt du endelig får noen gode nyheterCYSTEN BLE FRISKMELDT og vi er klare for ny runde med sprøyterFørste tatt i kveld, og kontroll syklusdag 12 (30. mai)
![]()
Ser at dere tar et privat forsøk mens dere venter på et offentlig i august. Har dere konkrete datoer for oppstart i det offentlige? Kunne du begynne med spray i juli for å så ta resten i august?Vi var på vår første samtale på Fertilitetssenteret i går. Har en cyste som må bli borte før vi starter behandling, men den bør normalt bli borte når jeg får mensen til helga. Skal tilbake på kontroll så fort jeg har begynt å blø, og så blir det sprøyter fra CD 3-ish hvis cysta er borte. Er vanvittig lei av at det nesten aldri er rett fram for oss, det skal alltid være potensielle hinder i veien. Men men, får bare krysse fingrene for at cysta holder seg borte!
Håper den forsvinner da!! Er det på cd3 de starter sprøyter på kort protokoll på Fertilitetssenteret? Skal dit selv i dag for første gangVi var på vår første samtale på Fertilitetssenteret i går. Har en cyste som må bli borte før vi starter behandling, men den bør normalt bli borte når jeg får mensen til helga. Skal tilbake på kontroll så fort jeg har begynt å blø, og så blir det sprøyter fra CD 3-ish hvis cysta er borte. Er vanvittig lei av at det nesten aldri er rett fram for oss, det skal alltid være potensielle hinder i veien. Men men, får bare krysse fingrene for at cysta holder seg borte!
Nei, jeg har ikke fått noen konkrete datoer, men jeg skulle ringe ved mens i juni og få lagt en plan for august slik at jeg var sikker på å få forsøk da. Jeg gjør nok det uansett om jeg nå tar et privat forsøk i mellomtidenSer at dere tar et privat forsøk mens dere venter på et offentlig i august. Har dere konkrete datoer for oppstart i det offentlige? Kunne du begynne med spray i juli for å så ta resten i august?
Ja, håper virkelig detHåper den forsvinner da!! Er det på cd3 de starter sprøyter på kort protokoll på Fertilitetssenteret? Skal dit selv i dag for første gang![]()
Tusen takk! Hvilken lege var du hos?Ja, håper virkelig detJepp, legen sa at som regel begynner man CD 3, men det gikk an å begynne CD 4 også hvis det ellers ikke klaffet med kontroll. Lykke til i dag
Jeg var veldig fornøyd i alle fall!
Holst, hva med deg?Tusen takk! Hvilken lege var du hos?
Skal til NytunHolst, hva med deg?![]()
Hvordan gikk det?Skal til Nytun![]()