Julitråden!

På vei hjem etter en fin oslotur med mannen hvor vi har kjørt rundt på el sparkesykkel til slottet, på Karl Johan , Aker brygge ++ så spiste vi lunsj flr vi dro på kort besøk hos svigerfar
 
Vært ute med Lille U en halvtimes tid, og nå er jeg utslitt.
Gleder meg virkelig til jeg blir fin igjen.
Ting som til vanlig tas som en selvfølge er nå om dagen ofte et ork :(
I dag vil ungene bli servert pizza grandiosa :p
 
Den følelsen når barna og eg skulle møte morfar til ungene men han setter seg og drikker heller..
 
Hilser på fra Mallorca:D
Halvveis nå, en uke igjen!
Koser oss masse i saltvann og bassengvann, mye is og god mat:) i morgen drar vi en tur til gamlebyen.
 
Så godt vi klarte. Det regnet intenst og vi med gjennomvåte. Utenom minstemor som jeg kjøpte regndress og støvler til. De store ungene er ikke så velsog våte i lånt tøy, men ikke like tørre som henne, og uten støvler så de ble våte på beina. Største utfordring er derved å få tørre sko til i morgen tror jeg. Og håper yr har mer rett enn storm. Om det skal regne til 07 eller tordne til 14 i morgen, liksom.
 
Så godt vi klarte. Det regnet intenst og vi med gjennomvåte. Utenom minstemor som jeg kjøpte regndress og støvler til. De store ungene er ikke så velsog våte i lånt tøy, men ikke like tørre som henne, og uten støvler så de ble våte på beina. Største utfordring er derved å få tørre sko til i morgen tror jeg. Og håper yr har mer rett enn storm. Om det skal regne til 07 eller tordne til 14 i morgen, liksom.
Ja så på noen snapper fra venner st det regnet endel , håper det blir litt bedre i morgrn
 
Back
Topp