Julitråden!

6 timer i Fårup, 2 timer kjøretid og en tur på butikken pluss husarbeid og lek =sliten gravid dame.
 
En lang dag.

Minstemor våknet jo klokka fem og jeg likeså.
På plass i hunderfossen klokka ti når de åpnet og ute av parken sånn litt etter at den formelt stenger klokka seks. Som er uventet tidlig, men egentlig lenge nok, og de skal jo gjøre klart til trollnatt etterpå.

I morgen kjører vi til Kristiansand
God tur
 
God morgen
Regn i dag , jeg skal legge ut klær til salgs og vaske , kengubarnet skal på badeland med kjæresten som er hjemme en dag før hun reiser igjen.
 
Uff da.
Får håpe det ikke blir så ille som meldt
Vi får håpe, men har fått låne noe regntøy til ungene, så går det som det går og vi sikter kanskje på badeland når det pågår som verst men vet ikke for det gjør vel alle andre også, så kanskje heller bli våt og så skifte til tørt før Sabeltann på kvelden
 
Starter dagen med en syk migrene
 
Prøver å nyte hver dag. Sitter mye med hu og bare koser egentlig
Magisk tid, når de er små. Håper du får "tatt igjen" det som du kanskje føler du mistet når du var så syl
 
Hihi, kan du ikke finne på noe?
Er ferdig med legosettet mitt.
Kanskje finne frem strikketøyet nå som hånden begynner å bli bedre, men det er det så mye mønster på så ikke like lett dersom ungene avbryter meg hele tiden.
Er litt for vant med et høyt aktivitetsnivå, så føler meg bare litt utlilpass når jeg er plassert i sofaen
 
Back
Topp