Julitråden!

Så godt vi klarte. Det regnet intenst og vi med gjennomvåte. Utenom minstemor som jeg kjøpte regndress og støvler til. De store ungene er ikke så velsog våte i lånt tøy, men ikke like tørre som henne, og uten støvler så de ble våte på beina. Største utfordring er derved å få tørre sko til i morgen tror jeg. Og håper yr har mer rett enn storm. Om det skal regne til 07 eller tordne til 14 i morgen, liksom.
Det har regnet ganske kraftig i området her idag, ja:shy:
 
Det har regnet ganske kraftig i området her idag, ja:shy:
Desverre ligger jeg og hører at det regner enda.

Jakka mi er nok langt fra tørr. Den tåler noe vann, men den blir våt på en dag som i går. Gjennomvåt. Jeg vrengte den i går så den fikk begynne å tørke, gikk på Sabeltann uten. Konkluderte med at jeg ville bli mindre våt med en genser og regnponscho og fleece pledd. Og det regnet jo lite under showet. Så det gikk greit.

Men nå er det en ny dag. Og jeg hører at det drypper. Og jeg må møte dagen uten jakke.

Jeg noterer meg tydelig at neste år skal alle ha VANNTETT jakke med seg. Eldste har noe tilsvarende min, men han har lånt jakke av onkelen som tåler mer vann. Han har dog den ideelle jakken hengende i gangen hjemme.
 
Desverre ligger jeg og hører at det regner enda.

Jakka mi er nok langt fra tørr. Den tåler noe vann, men den blir våt på en dag som i går. Gjennomvåt. Jeg vrengte den i går så den fikk begynne å tørke, gikk på Sabeltann uten. Konkluderte med at jeg ville bli mindre våt med en genser og regnponscho og fleece pledd. Og det regnet jo lite under showet. Så det gikk greit.

Men nå er det en ny dag. Og jeg hører at det drypper. Og jeg må møte dagen uten jakke.

Jeg noterer meg tydelig at neste år skal alle ha VANNTETT jakke med seg. Eldste har noe tilsvarende min, men han har lånt jakke av onkelen som tåler mer vann. Han har dog den ideelle jakken hengende i gangen hjemme.
Usj, kjedelig at været ble slik akkurat når dere skulle på ferie her :shy:
 
God morgen
Det regner , passer perfekt så vi får vært inne og fortsette med prosjektene våres
 
Usj, kjedelig at været ble slik akkurat når dere skulle på ferie her :shy:
Heldigvis har det slik yr sa lettet litt utover dagen og regntøyet legges bort. Minstemor har klissvåt vogn da så hun har regnbukse enda, men vi får se.
 
Det er det.
Her har mannen vært hjemme en uke ekstra siden barnehagen er stengt og jeg klarer ikke helt å ta med av Lille U alene.
Men i morgen er barnehagen åpen igjen, og han tilbake på jobb

Du er sykemeldt selv nå vel? Får du til å levere i barnehagen i morgen, eller gjør mannen det?
 
Back
Topp