Lillafrosk
Fembarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvor lenge er det siden du prøvde. Og under hvilke omstendigheter?
Teltet vårt er stort og luftig. Selv når det regnet ble jeg ikke klam. Ja, blir jeg for varm kan jeg bli svett. Men hegn regulerer med hvor åpen soveposen er. Mannen sover ofte bare oppå den.
Også tar jeg gjerne en dusj når jeg står opp, med mindre jeg skal rett på stranda etter frokost, for der er det første jeg gjør, å svømme i sandete vann. Jeg klarer ikke stå der og ta et og et skritt sakte ut med 6 åringen som skal flyte i en badering uten først å ha svømt så ikke alt er så kaldt. I så fall tar jeg heller dusjen etterpå. Siden vi var på en plass med gratis dusj kan selv sunnmøringen meg ta en rask skyll på morgenen og en skikkelig dusj etter badingen (etter siste bading, aka etter middag som regel)
Andre plasser vi har vært med poletter for dusjing og ingen bade - aktivitet dusjer jeg ikke like mye. Men en rask skyll koster ikke allverden. Og jeg kom greit i mål på en 10 min dusj med litt sånn kreativ løsning et annet sted.
De fleste plasser koster jo dusj en del, så å ha en plass hvor vi betalte 280 kr pr natt med fri tilgang til dusj for alle 5, er rimelig. Men betaler med ørten myggstikk da, det er plagsomt på plassen.
Men jeg elsker telttur. Første natta i telt for sesongen sover jeg ikke så godt. Men når det er overstått, så sover jeg godt, og elsker det.
Men såååååååå full bil går bare ikke. Vi må tenke litt alternativt og få til noe bedre neste sommer.
Det begynner bli lenge siden, ikke gjort det på mange år. Men vi overnattet i lavvoer i regi av skolen i to netter hvert år; samt et par sånne hage-overnattinger. Men har altså ikke overnattet i telt i løpet av mitt voksne liv. Ikke hatt noe grunn til det på en måte.