Juliskravla - sommer!

Ble svært sen frokost her også. Det møtet til mannen varte lenger enn jeg hadde trodd.

Men, vel, mat ble det jo.

I morgen skal jeg ringe når legekontoret åpner og få en time til minstemor som har et utslett på albuene som vi tenker bare en lege bør se på før vi drar på ferie. Litt avhengig av når den timen blir, så skal jentene også klippe håret.

Ringe lege, ja o.o apropos! Skulle ringt st. Olavs. Tenker jeg legger inn på callback nå mens jeg husker det, takk.
 
Mine foreldre bor i nærheten så der er det besøk i ny og ne, så da må jeg holde ut så vi får truffet og tilbrakt nok til med dem også. Skulle bare mangle. Men. Ja. Noen ganger smeller det inni meg
Besøker mamma og dem minst to gang i uka eller mer, jeg. :p
Nå står hesten borte hos dem og da, så jeg bør være der såpass også.
Gubben er ikke med så ofte da, men han er av annen type enn meg (.. altså, han er ekstrovert), og strengt tatt..året eldre enn mamma; så blir jo jevnt i alder. Så, han er gjerne med og tar kaffe der uten problem da.
Men, om jeg i hovedsak er der og besøker hesten, så kan han være med ungene i stedet. :)
 
Uff mine tanker går til alle de i København. Får vondt i hele kroppen og hjertet blør :smiley-angry017
 
Da ser det ut som det går mot en sykemelding. Tenkte at jeg klarte å holde ut uka frem til ferie, men har felt tårer på vei hjem fra jobb hver dag, vært gretten og forferdelig irritabel hjemme osv. Forsover meg, glemmer masse, mye skallebank, hjertebank og kjenner at jeg nærmer meg kanten igjen...
 
Da ser det ut som det går mot en sykemelding. Tenkte at jeg klarte å holde ut uka frem til ferie, men har felt tårer på vei hjem fra jobb hver dag, vært gretten og forferdelig irritabel hjemme osv. Forsover meg, glemmer masse, mye skallebank, hjertebank og kjenner at jeg nærmer meg kanten igjen...
Håper du kan få hvile og komme til hektene igjen
 
Dropin-frisør virket som en god plan for å få klippet jentrne før ferien.

Men klart. Det er ferie her også. Så de er 3 på jobb. Nå har vi sittet her over en halvtime. Det er to før oss i køa og en etter. En som snart er ferdig nå. Så da rykker neste snart inn
 
Håper du kan få hvile og komme til hektene igjen
Hun på jobb som har ansvaret når sjefen er på ferie ba meg ta de to neste dagene på egenmelding (hun var litt usikker på hvordan legge inn sykemelding så det får sjefen ordne senere), ta vare på meg selv, så skal vi snakkes etter legetime på onsdag. De hadde ikke ledig time før da, skal også ta blodprøver for å sjekke diverse.
Ligget på sofaen hele dagen, ikke orket noe annet.
 
Lite motivert til å gjøre klar til ferie.

Var innom mine foreldre i dag og hentet noe. Ja. De drar i morgen. "må rydde litt her så der ser ut" sier mamma. Hadde jeg hatt det såååå ryddig som der var skulle jeg vært lykkelig.

Vel. Mye vil hjelpe om jeg tar den alvorlige kles - brette runden på spisebordet som jeg har planlagt. Den vil ta et par timer minst. Så det sier sitt om mengdene klær.

Jeg må ta en runde og plante ut det som skal stå ute av planter også.

Får vi de tre tørkestativene ut av stua vil sikkert det hjelpe også. Men jeg har bruk for dem enda. Jeg har vel to runder til igjen med klesvask av ting vil skal ha med oss. I tillegg til den som er i maskina nå.

I morgen skal vi etter planen fylle bilen minst 70% så da må det skje mye. Mye. Vi er så langt, langt, langt fra klare.
 
Hei alle sammen.
Jeg har visst klart å helt glemme av dere i flere uker nå, ikke bra.
Skjedd noe spennende?
 
Hei alle sammen.
Jeg har visst klart å helt glemme av dere i flere uker nå, ikke bra.
Skjedd noe spennende?
Lite spennende her. Jeg har startet ferien, men vi har ikke reist enda. Reiser u løpet av uken. Om jeg får ræva i gir.

Hva med deg da?
 
Last edited:
Bitte litt irritert på meg selv om fant ut sånn rett før leggetid at, hey, det der skriveriene om bankid i app er sikket ikke dumt å bare aktivere

Anbefaler herved ingen andre å gjøre det. For, man starter på prosessen, og må må man av sikkerhetsmessige årsaker ha en pause. Jeg fikk en sms om at noen forsøker å opprette banikd i app i mitt navn, så om det ikke er meg må jeg kontakte banken min. Antakelig innen den pausen er over da (FÅR man tak banken så sent på kvelden? ) Nå er det jo meg, så det er greit, men for å sikre at folk rekker hyle til banken da, så er det altså EN TIME å vente. Og når den timen er over, så man faktisk kan aktivere denne appen, så har man EN TIME på seg. Så, det finker ikke å bare "jaja, jeg fortsetter i morgen" heller. Dvs, antakeig blir det time out, start på nytt bare. Men, irriterende da, at det ikke står "men ikke begynn på dette mindre enn en time før leggetid ;) )

Men, det er leggetid, for i morgen er det mye på programmet. Og jeg er og blir ikke effektiv på kvelden, da er jeg trøtt. Det som skal gjøres i dag, det bør være gjort. (Det er det ikke, det er en skjortevask i maskina som må henges opp) for nå er det leggetid
 
Lite spennende her. Jeg har startet ferien, men vi har ikke reist enda. Reiser u løpet av uken. Om jeg får ræva i gir.

Hva med deg da?
Vi var i Danmark hele forrige uke og kom hjem kl 05:00 søndag morgen.
Har akkurat levert bilen på skadeverkstedet og skal endelig få reparert den etter ulykken.
Skal på 3. gangs intervju i morgen
 
Vi var i Danmark hele forrige uke og kom hjem kl 05:00 søndag morgen.
Har akkurat levert bilen på skadeverkstedet og skal endelig få reparert den etter ulykken.
Skal på 3. gangs intervju i morgen
Ohh, lykke til på intervju! 3. gangs, da er det ikke mange igjen antar jeg.
 
Back
Topp