Juli

Helt fantastisk :Heartred Jeg drar på ferie i neste uke og når jeg kommer hjem er det plutselig bare 4 uker igjen til termin! Helt utrolig :Heartred
 
Begynner å nærme seg nå ja. Har termin i slutten av august, så regner med å gå inn i august før hun kommer, men vet jo aldri. Hun kan veldig gjerne komme et par uker før termindato slik som storebror for min del, men ikke riktig ennå altså:p
 
Jeg skal igangsettes to uker før pga medisinert svangerskapsdiabetes, og det blir nok julibaby her. Er offisielt i måneden der jeg skal bli mamma! Første trimester gikk så fryktelig sakte, mens andre føltes litt raskere. Tredje har gått veldig fort! Rett rundt hjørnet nå!

Hei jeg har også svangerskapsdiabetes med medisin, var på vekstkontroll i uke 34 oc skal ikke på ny vekstkontroll før uke 38 ,men fikk beskjed om at jeg kan så lenge han ikke er blitt noe stor kan jeg gå til termin skal føde på KK i Bergen. Kjenner jeg bekymrer meg for at han skal bli veldig stor og syns det går lang tid mellom kontrollene. Har født to store jente fra før der jeg hadde klasse 3 rift med den første. De mener han ikke er så stor men det sa de om jentene også
 
Begynner å nærme seg nå ja. Har termin i slutten av august, så regner med å gå inn i august før hun kommer, men vet jo aldri. Hun kan veldig gjerne komme et par uker før termindato slik som storebror for min del, men ikke riktig ennå altså:p

Samme her, bortsett fra at dette er første :) En del av meg vil at han skal komme litt tidligere i august (begynner å bli utålmodig :hilarious:), men ikke for tidlig så klart! Jeg ender vel opp med å gå over tiden :p
 
Termin 12.8, vil ikke ha han ut før etter 1.8.
Pga min alder får jeg maks gå en uke over. De vil ha meg inn til overtidskontroll et par dager etter termin bare (snakket med Ahus på tlf).
 
Hei jeg har også svangerskapsdiabetes med medisin, var på vekstkontroll i uke 34 oc skal ikke på ny vekstkontroll før uke 38 ,men fikk beskjed om at jeg kan så lenge han ikke er blitt noe stor kan jeg gå til termin skal føde på KK i Bergen. Kjenner jeg bekymrer meg for at han skal bli veldig stor og syns det går lang tid mellom kontrollene. Har født to store jente fra før der jeg hadde klasse 3 rift med den første. De mener han ikke er så stor men det sa de om jentene også

Skal du ikke på uke 36 kontroll hos jordmor? Det blir ikke like nøyaktig, men hun vil jo måle magen din og se på utviklingen. Hvis du har et stort avvik der vil nok hun kontakte sykehuset og informere de og be om en tidligere vekstkontroll.
 
Hurra for juli! Tidlig augusttermin, så her er det absolutt en mulighet for at jeg faktisk er inne i fødemåneden:wideyed:
 
Jeg har termin 31. juli og hadde alltid følelse at lille kommer litt før, og skal på UL kontroll på onsdag og da får jeg vite om jeg blir satt i gang. Her er det veldig sannsynlig at det kan bli julibaby. :)
 
Skal du ikke på uke 36 kontroll hos jordmor? Det blir ikke like nøyaktig, men hun vil jo måle magen din og se på utviklingen. Hvis du har et stort avvik der vil nok hun kontakte sykehuset og informere de og be om en tidligere vekstkontroll.

Nei var ikke satt opp på noe 36 ukers kontroll da legen trodde at jeg kom til å ha en hyppigere kontroll på KK. Men har bestilt meg en time til privat jordmor imorgen så får se hva hun sier
 
Back
Topp