Juli

Tiden går sku stærkt. Føler lidt det var i sidste uke jeg stod med en positiv test:cool05
 
Syns plutselig det gikk skammelig fort... nå kan det jo i prinsipp skje når som helst...så hver dag er en seier...selv om man vil de skal holde seg inne til termin så kjenner jeg at jeg på en måte er klar hvis det skulle skje før også...men helst ikke før i slutten av juli, så håper vi alke får en god sommer med hode kropper og klarer å nyte siste tiden før det blir en helt ny hverdag :smiley-bounce016
 
Det går veldig fort! Var på kontroll på mandag og hadde samtale angående fødselsforberedende behandling for å unngå mulige komplikasjoner. Fødselen ble plutselig veldig reell :Heartred
 
Syns plutselig det gikk skammelig fort... nå kan det jo i prinsipp skje når som helst...så hver dag er en seier...selv om man vil de skal holde seg inne til termin så kjenner jeg at jeg på en måte er klar hvis det skulle skje før også...men helst ikke før i slutten av juli, så håper vi alke får en god sommer med hode kropper og klarer å nyte siste tiden før det blir en helt ny hverdag :smiley-bounce016

Jeg har som mål å bikke over til august - da er ikke tvillingene prematur lengre, men ting kan skje når som helst ja
 
Jeg har termin 1. august, så spent på hvilken side av månedsskifte mini kommer. Jeg er uansett veldig klar for å møte henne. :Heartpink Håper bare jeg ikke jeg går til maks overtid o_O
 
Det gikk plutselig veldig fort! Selv har jeg termin i slutten av august og magefølelsen sier at det blir maks overtid, så blir spennende å se når han kommer :hilarious:
 
Er bare 4 uker for enkelte til termin :nailbiting: Jeg ser for meg det er 2 mnd til det blir min tur da :wacky:
 
Jeg har 18 dager til 37,0 når første ungen kom. Så jordmor var spent på om vi kom til å ses den timen eller om jeg var i gang da. Siden jeg har født to før termin trodde hun ikke at jeg kom til å gå til termin. Men man vet aldri.
 
Er bare 4 uker for enkelte til termin :nailbiting: Jeg ser for meg det er 2 mnd til det blir min tur da :wacky:

Min termin ble flytta fra 29.08 til 04.09 på OUL, så for meg er det faktisk to måneder igjen :hilarious:
Muligens da, kan jo fort hende hun kommer et par uker før siden jeg er andregangs. *optimistisk*
 
Min termin ble flytta fra 29.08 til 04.09 på OUL, så for meg er det faktisk to måneder igjen :hilarious:
Muligens da, kan jo fort hende hun kommer et par uker før siden jeg er andregangs. *optimistisk*

De prøvde å flytte min fra 23. til 28, men siden ivf ikke skal flyttes på ble det omgjort. Men gikk maks overtid med 1. så derfor tenker jeg at det blir fort septemberbarn på meg og. Men som du sier, man kan jo håpe at andremann kommer tidligere og ikke minst av seg selv. Er nok ikke veldig optimistisk på det da..:p
 
Jeg må si at denne graviditeten har fått veldig mye raskere enn det den første gjorde. Det er noe helt annet denne gangen. Er redd for at fødsel skal komme litt bardust på :shy:
 
Jeg skal igangsettes to uker før pga medisinert svangerskapsdiabetes, og det blir nok julibaby her. Er offisielt i måneden der jeg skal bli mamma! Første trimester gikk så fryktelig sakte, mens andre føltes litt raskere. Tredje har gått veldig fort! Rett rundt hjørnet nå!
 
Jeg skal igangsettes to uker før pga medisinert svangerskapsdiabetes, og det blir nok julibaby her. Er offisielt i måneden der jeg skal bli mamma! Første trimester gikk så fryktelig sakte, mens andre føltes litt raskere. Tredje har gått veldig fort! Rett rundt hjørnet nå!

Blir julibaby her også :happy:
 
Skrev i går at det sikkert var 2 mnd til det kom til å skje noe og tenkte det var veldig tidlig å legge ut fødetråd, men så kom jo første innlegget(på skjult) og det ble plutselig ikke så fjernt allikevel :eek:
 
Noen av babyene kan fint komme i løpet av mnd, mens resterende del kommer i august/september. Blir spennende framover nå :):)
 
Har termin 1 august og vet at babyen kan komme når som helst framover, håper at han vil vente en uke til og det tror jeg kommer til å gå. Er 36+1 i dag :Heartred
 
Har 1.august her og håper han holder seg der til august, har veldig lyst på august bursdag siden vi ikkje har noen i familiene i august :D Men ønsker heller ikkje å gå over noe mer enn ett par dager ! Så får me se om ønskene mine blir oppfylt:joyful::love7
Lite tegn på at han har lyst å komme snart uanz, så krysse fingrer :Heartblue
 
Back
Topp