Juli 2022

@Høsteple vet du hvordan det er hos spiren når mannen har hatt corona +feber ( vet ikke hvor høy) en mnd før forsøk? Tenker på at jeg har lest noen plasser at en må være feber fri i 3 mnd, og klinikken har ferie nå

@Høsteple vet du hvordan det er hos spiren når mannen har hatt corona +feber ( vet ikke hvor høy) en mnd før forsøk? Tenker på at jeg har lest noen plasser at en må være feber fri i 3 mnd, og klinikken har ferie nå
Desverre, nei. Mener å huske at st Olavs hadde 3 mnd karenstid etter feber, men det kan jo være andre retningslinjer fra spiren! Lykke til :-)

I dag var testdato og testene er fortsatt negative, så da kan jeg settes på ikke gravid.
Så synd soloprøver2020, ser ikke ut som om juli2022 er måneden for oss allikevel :Heartpink Du er heldig som har noe på frys og kan fortsette, masse lykke til videre med babydrømmen

Negativ graviditetstest i dag 10 dpo. Håper jo alltid å kunne greie det hjemme, men men.
Det betyr oppstart primolut i dag for å utsette mensen 3 dager, slik at jeg kan starte på sprøyter nå i juli :-) det står at blødningen kommer 2-3 dager etter å ha sluttet med primolut. Noen som har erfaring? Når fikk du blødning?

Negativ graviditetstest i dag 10 dpo. Håper jo alltid å kunne greie det hjemme, men men.
Det betyr oppstart primolut i dag for å utsette mensen 3 dager, slik at jeg kan starte på sprøyter nå i juli :) det står at blødningen kommer 2-3 dager etter å ha sluttet med primolut. Noen som har erfaring? Når fikk du blødning?
Jeg fikk mens 4-5 dager etter slutt

Dessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk :sorry: Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg :love017 Og fortsatt god sommer folkens

Dessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk :sorry: Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg :love017 Og fortsatt god sommer folkens
Så utrolig leit! Det er så kjipt når det blir sånn. Ønsker deg en god sommer også ❤️

Så kjedelig. Lykke til videre og god sommer til deg også :Heartred

Så trist å høre LilKil! :Heartred

Jeg måtte ta en pause fra forumet, har prøvd å tenke minst mulig på prosessen noen uker, selv om det ikke er så lett når jeg tar medisiner seks ganger om dagen.

Back
Topp