Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Desverre, nei. Mener å huske at st Olavs hadde 3 mnd karenstid etter feber, men det kan jo være andre retningslinjer fra spiren! Lykke til@Høsteple vet du hvordan det er hos spiren når mannen har hatt corona +feber ( vet ikke hvor høy) en mnd før forsøk? Tenker på at jeg har lest noen plasser at en må være feber fri i 3 mnd, og klinikken har ferie nå
Tusen takk samme til deg og takk for svarDesverre, nei. Mener å huske at st Olavs hadde 3 mnd karenstid etter feber, men det kan jo være andre retningslinjer fra spiren! Lykke til
Uff, så synd med dårligere resultat enn forventet! Krysser fingrene for de tre eggene!Bare 3 egg ut og et ganske smertefullt uttak Vi får satse på knallbra kvalitet nå da....
Håper gullegget er blant de treBare 3 egg ut og et ganske smertefullt uttak Vi får satse på knallbra kvalitet nå da....
Så leit leste i juni at du går rett på fryseforsøk - masse lykke til!I dag var testdato og testene er fortsatt negative, så da kan jeg settes på ikke gravid.
Så leit leste i juni at du går rett på fryseforsøk - masse lykke til!
Så synd soloprøver2020, ser ikke ut som om juli2022 er måneden for oss allikevel Du er heldig som har noe på frys og kan fortsette, masse lykke til videre med babydrømmenI dag var testdato og testene er fortsatt negative, så da kan jeg settes på ikke gravid.
Jeg fikk mens 4-5 dager etter sluttNegativ graviditetstest i dag 10 dpo. Håper jo alltid å kunne greie det hjemme, men men.
Det betyr oppstart primolut i dag for å utsette mensen 3 dager, slik at jeg kan starte på sprøyter nå i juli det står at blødningen kommer 2-3 dager etter å ha sluttet med primolut. Noen som har erfaring? Når fikk du blødning?
Så utrolig leit! Det er så kjipt når det blir sånn. Ønsker deg en god sommer ogsåDessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg Og fortsatt god sommer folkens
Så kjedelig. Lykke til videre og god sommer til deg ogsåDessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg Og fortsatt god sommer folkens
Så trist å høre LilKil!Dessverre, ikke noen resultater hos meg denne gangen Et skikkelig dårlig forsøk fra start til slutt og endte med avbrutt forsøk Eneste positive jeg kan se nå, er at vi da enda har et forsøk igjen og ikke må ta beslutning om veien videre akkurat nå. Det er ennå håp for at 2022 er året. Håper dere andre er mer fruktbare i ferien enn meg Og fortsatt god sommer folkens