Juli 2022

Da har jeg vært på klinikken og fått satt inn en blastocyst. Alt så bra ut. Så nå er det bare å vente og håpe. Innsett var ikke så lett denne gangen, så det hadde vært fantastisk om jeg ikke skulle gjennom det flere ganger (i alle fall på lenge), men det er vel fortsatt sånn at det er større sjanse for at det ikke går enn at det går.
Gratulerer :Heartpink nok et steg på veien er tatt. Masse gode tanker og babystøv sendes din vei. Lykke til med rugingen, håper sånn for deg

Kontroll i dag, dessverre ikke helt som håpet. Føler meg så stinn i magen, så var det bare få og små folikler der :sorry: Turen til Danmark er utsatt, fortsetter med stim og ny kontroll på mandag.

Hei! Blir gjerne med her jeg også, selv om jeg kanskje aller best passer inn i august-gruppa, men lell :)

Forventer mens 23 juli og starter stimulering da.

Høsteple - b1 - uttak 5 - prednisolon, blodfortynnende, bemfola, fyremadel - antatt uttak 4 august.
Det er bare å bli med her da vet du, lykke til :love7

Gratulerer :Heartpink nok et steg på veien er tatt. Masse gode tanker og babystøv sendes din vei. Lykke til med rugingen, håper sånn for deg
Takk for det! Jeg blir så stresset av at jeg faktisk har et håp om at det skal gå denne gangen. Er redd for å få for store forventninger.
Kontroll i dag, dessverre ikke helt som håpet. Føler meg så stinn i magen, så var det bare få og små folikler der :sorry: Turen til Danmark er utsatt, fortsetter med stim og ny kontroll på mandag.
Så synd med utsettelse. Håper foliklene vokser godt nå. Fikk du økt medisindose, eller vil de bare ta tiden til hjelp?

Håper at alt de trenger er noen dager til å godgjøre seg på ❤️

Masse lykke til med kontroll i morgen ❤️❤️

Huff da, ja vi var der ute i storm i februar. Satt ute hele turen jeg :hungover: Velkommen hjem og masse lykke til med rugingen :love7
Februar er sikkert enda mye verre! Tør nesten ikke tenke på det en gang, for dette var ille nok! Jeg ble sittende og tenke på at det i alle fall var bra at jeg ikke hadde barn å ta ansvar for på en sånn tur. Hadde mer enn nok med meg selv!

Problemet nå er at følelsen av å være uvel ikke gir seg. I dag har jeg ikke vært sulten og kjent meg utrolig trøtt og kvalm mye av dagen. Håper det bare er forbigående. Var sånn også da jeg startet på Progynova for noen uker siden, men så hadde det gitt seg.

Masse lykke til med kontroll Lilkil!

Vel, det har vært utvikling, men ikke nok desverre. Utsatt reise igjen og ny scan på onsdag. Er det ikke bedre resultat da så avbrytes forsøket :sad010:confused005 venting og usikkerhet gjør meg sprø.
Alt man skal måtte gjennom i dette, altså :angry
Jeg fortsetter å håpe og krysser fingre!

Vel, det har vært utvikling, men ikke nok desverre. Utsatt reise igjen og ny scan på onsdag. Er det ikke bedre resultat da så avbrytes forsøket :sad010:confused005 venting og usikkerhet gjør meg sprø.
Så utrolig kjipt! Håper det går til slutt likevel og ikke blir avbrutt!

Og forstår godt at du blir sprø!!!

Last edited:
Hvordan ville dere telt DPO i dette tilfellet? Jeg satte inn en blastocyst på torsdag som var fryst ned på dag 5. Så i utgangspunktet er vel torsdag 5 DPO. Men klinikken tok opp blastoen på onsdag og utvikla den videre til torsdag morgen, så kanskje var det egentlig dag 6? Har jo ikke så mye å si, men greit å vite hva jeg bør tenke om testing.

Tok en babyplan tidligtest i dag tidlig (9, eventuelt 10 dpo) som jeg måtte være ekstremt kreativ for å se en skygge på. Blir spennende i morgen! Jeg trodde jeg hadde et lager av tidlig-strips fra babyplan, men det viste seg at de fleste var vanlig og ikke tidlig. Så da måtte jeg innom apoteket i dag og kjøpe to clearblue early detection eller hva de heter. Har også et godt lager med digitale, men de er det vel litt tidlig å begynne å teste med nå.

Hvordan ville dere telt DPO i dette tilfellet? Jeg satte inn en blastocyst på torsdag som var fryst ned på dag 5. Så i utgangspunktet er vel torsdag 5 DPO. Men klinikken tok opp blastoen på onsdag og utvikla den videre til torsdag morgen, så kanskje var det egentlig dag 6? Har jo ikke så mye å si, men greit å vite hva jeg bør tenke om testing.

Tok en babyplan tidligtest i dag tidlig (9, eventuelt 10 dpo) som jeg måtte være ekstremt kreativ for å se en skygge på. Blir spennende i morgen! Jeg trodde jeg hadde et lager av tidlig-strips fra babyplan, men det viste seg at de fleste var vanlig og ikke tidlig. Så da måtte jeg innom apoteket i dag og kjøpe to clearblue early detection eller hva de heter. Har også et godt lager med digitale, men de er det vel litt tidlig å begynne å teste med nå.
Var den fryst ned som en blastocyst? Eller fryst ned som en 4 dagers morula? Har ikke hørt om at de tar opp en 5 dagers blasto for å dyrke til 6 dagers før :-) er det for å se at det er "klekkeklart"?

Var den fryst ned som en blastocyst? Eller fryst ned som en 4 dagers morula? Har ikke hørt om at de tar opp en 5 dagers blasto for å dyrke til 6 dagers før :) er det for å se at det er "klekkeklart"?
Var fryst ned som blastocyst. Og den var klekka da de satte den inn, så kan være det de ønsket å se? Jeg fikk ikke noe forklaring (og spurte heller ikke). Har bare hatt ett fryseforsøk før, så har ikke så mye erfaring med det.

Back
Topp