Juli 2022

Jeg tok en Clearblue tidlig deteksjon-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Jeg er 11 dpo i dag (med logikken vi ble enige om over her). Det betyr vel at sannsynligheten for at dette har gått er ganske liten. Skal prøve å ikke gi opp håpet helt enda. Tar en digital i morgen tror jeg.

Testdato fra klinikken er lørdag. De vil ikke ha blodprøve, bare en graviditetstest.

Jeg tok en Clearblue tidlig deteksjon-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Jeg er 11 dpo i dag (med logikken vi ble enige om over her). Det betyr vel at sannsynligheten for at dette har gått er ganske liten. Skal prøve å ikke gi opp håpet helt enda. Tar en digital i morgen tror jeg.

Testdato fra klinikken er lørdag. De vil ikke ha blodprøve, bare en graviditetstest.
Æsj, så leit :( håper den snur til i morgen!

Håper for deg fortsatt:Heartred

Håper det snart dukker opp en strek for deg :Heartpink Har hørt rykter her inne om at slike fryste spirer kan være litt treige noen ganger.

HURRAAAAAAAAAAAA for eggsa, endelig er det resultater og vi tar turen til Danmark med 8 flotte follikler. Var så redd førsøket skulle avbrytes, men var bare litt tregere denne gangen. Hadde jo covid etter mens, kanskje tullet litt med syklusen??
Men nu venner, nu kjør vi :smiley-bounce012 :smiley-bounce012

HURRAAAAAAAAAAAA for eggsa, endelig er det resultater og vi tar turen til Danmark med 8 flotte follikler. Var så redd førsøket skulle avbrytes, men var bare litt tregere denne gangen. Hadde jo covid etter mens, kanskje tullet litt med syklusen??
Hurra!! Så bra det blir uttak! Krysser fingrene for veldig godt resultat!

Dette gamet er så utrolig uforutsigbart altså! Herlig at den uforutsigbarheten kan gå rett vei av og til :D

Hoppar inn her og hyler HURRAaaaaa!!!! ❤️❤️❤️ Måtte gullegget vera der! Håpar du vil halda oss oppdaterte i «Vi over 38»-gruppa også! :wtf: Heia, heia!!!!!!

Åh så bra krysser alt jeg har ❤️

Ble plutselig veldig usikker, kanskje noen vet, samboeren fikk påvist corona for 2 uker siden og hadde feber et par dager. Han er fortsatt ikke helt bra. Syntes jeg leste da en plass hvor noen skrev at da kan forsøket bli utsatt :(

Herlighet, skulle i vi over 38 denne, hvordan sletter jeg? Har visst begynt å stresse ,da fungerer visst ikke hjernen helt :whacky011 :hilarious:
Du har selvfølgelig rett @Smuta, alt som er positivt må også deles her. I vår alder er det nesten like skummelt å vente på egg som positiv test. Vi vet aldri helt hva dem vil finne der inne :confused005 HURRAAAAAAAAAAAA for eggsa, endelig er det resultater og vi tar turen til Danmark med 8 flotte follikler. Var så redd førsøket skulle avbrytes, men var bare litt tregere denne gangen. Hadde jo covid etter mens, kanskje tullet litt med syklusen??
Men nu venner, nu kjør vi :smiley-bounce012 :smiley-bounce012Uttak på fredag

Last edited:
Ble plutselig veldig usikker, kanskje noen vet, samboeren fikk påvist corona for 2 uker siden og hadde feber et par dager. Han er fortsatt ikke helt bra. Syntes jeg leste da en plass hvor noen skrev at da kan forsøket bli utsatt :(
Ja Engelpia, høy feber kan redusere spermkvaliteten en periode. Noen sier 3 uker andre 1 til 3 mnd. Kontakt klinikken for å høre hvilke retningslinjer de har. Vår var helt normal 4 uker etter covid forrige gang, så vi gjennomførerte forsøket. Tror det kommer ann på hvor høy feber han har hatt og hvor lenge også. Krysser fingrene for at dere er i form til oppstart og kan gjennomføre :)

Ja Engelpia, høy feber kan redusere spermkvaliteten en periode. Noen sier 3 uker andre 1 til 3 mnd. Kontakt klinikken for å høre hvilke retningslinjer de har. Vår var helt normal 4 uker etter covid forrige gang, så vi gjennomførerte forsøket. Tror det kommer ann på hvor høy feber han har hatt og hvor lenge også. Krysser fingrene for at dere er i form til oppstart og kan gjennomføre :)
Tusen takk ❤️ sendte melding på insta, de har lest men ikke svart. Dem har ferie men. Saken er den at han målte ikke feber så vet ikke hvor høy den var :(

Back
Topp