~Juli 2021 ~

Ohh før en drøm jeg hadde i natt:p
Drømte jeg åkte in til legen med mage smerter og der viste det seg at jeg fødde en lite jente:p:p
Blev selv overrasket og ennå spennande blev det når mine barn og man kom på besøk på sykehuset og fikk vite når de såg baby jenta:love7 før en drømm

Så gøy:) har ikke vart i svømmehall på flere år:p

Me har vert der to ganger i sommer. Ein gang der far min bur og ein gang her mor mi bur. Torsdag skal me ut og spise, på fredag er det kino og så reise me heim. Neste torsdag skal ungene til far og eg på jobb:)
Ta turen i svømmehallen i sommer?:D

God dag
Fysio kl 8, så rett på motbakkeløping , nå er vaskemaskinen satt på , klær lagt sammen og jeg sitter å oppdaterer de siste innkjøpslistene til konfirmasjonen

God dag.

Feriemodus her, frokosten er nettopp ferdig, mannen har logget seg kjapt på jobb, svigermor styrer på kjøkkenet. Hun skal bake diverse til navnedagen i dag så delvis skal ungene hjelpe henne å bake vannkringer og delvis skal vi skygge banen (besøke svigerfar etterhvert) så hun får bake andre ting i fred.

Kengubarnet er i Oslo med kjæresten og familien, dro i 11 tiden , mannen har vært fysisk på kontoret så jeg har vært alene hjemme noen timer i dag, ikke ofte det skjer.

Deltavarianten er påvist i nabokommunen også. Kommer nok hit veldig snart.
Nabo kommunen tør jeg ikke snakke om en gang, der er det for øyeblikket ILLE! og har vært det et par uker, og alle kan visstnok spores tilbake til en kveld og et par puber og spisesteder.
Hatt en svak økning her også antagelig siden folk har lett for å bevege seg mellom kommunene.

Er ikke helt uvanlig at jeg handler i nabo kommunen, med akkurat nå er det uaktuelt

Jeg sitter her og er bare stikke tilstede for 10 åringen med et migreneanfall. Hun har fått medisin og jeg fikk svigermor til å legge minste siden mannen sitter i et jobb-møte så nå bare er jeg her med henne mens hun prøver å sove men ville ha mamma her litt.

Back
Topp