~Juli 2021 ~

Nettopp kommet ut av lockdown. Over 30 000 nye smittede hver dag, og de lar over 60 000 fulle folk være skvist sammen mens de ser på fotball :finger: bra jobba England.
Men vi normale folk som ikke har fått besøkt familie på 1,5 år, får bare vente litt til. Så lenge idiotene får sett på fotball. Skammelig
At ikke folk klarer å tenke litt.
Skjønner at folk er leie, men konsekvensene av slik oppførsel gjør jo ikke ting akkurat bedre....

God kveld alle sammen, hatt en fin dag?

Her har jeg vært i aktivitet i hele dag og kommet godt over 30.000 skritt i bare dag, og rundet 4 millioner skritt til nå i år....
(Mannen "klager" over at jeg ikke klarer å sitte stille)

At ikke folk klarer å tenke litt.
Skjønner at folk er leie, men konsekvensene av slik oppførsel gjør jo ikke ting akkurat bedre....
Nei det er helt utrolig. Over 60 000. Kan garantere at det er 300 000+ i gatene rundt der. Ser ut som det har vært bomba i hele London sentrum. Det er skammelig.
Og for hva? Se på at folk sparker en ball rundt. Vi havner garantert i en ny lockdown

Nei det er helt utrolig. Over 60 000. Kan garantere at det er 300 000+ i gatene rundt der. Ser ut som det har vært bomba i hele London sentrum. Det er skammelig.
Og for hva? Se på at folk sparker en ball rundt. Vi havner garantert i en ny lockdown
Er selv litt bekymret for en kraftig økning i nabo kommunen her selv, og nå en svak økning her jeg bor, men det er langt i fra så ille.
Etter hva jeg har forstått kan det knyttes til en pub og et par spisesteder, og de nye smittede man finner er allerede i karantene...

Så lenge de kommer nye mutasjoner som er mer smittsomme må da folk skjønne at denne pandemien langt i fra er over!!

Er selv litt bekymret for en kraftig økning i nabo kommunen her selv, og nå en svak økning her jeg bor, men det er langt i fra så ille.
Etter hva jeg har forstått kan det knyttes til en pub og et par spisesteder, og de nye smittede man finner er allerede i karantene...

Så lenge de kommer nye mutasjoner som er mer smittsomme må da folk skjønne at denne pandemien langt i fra er over!!
Helt utrolig at folk ikke bryr seg. Man blir så dritt lei når man gjør alt man kan for å unngå smitte selv, når det er tusenvis av andre som gir blanke.

Her har jeg vært i aktivitet i hele dag og kommet godt over 30.000 skritt i bare dag, og rundet 4 millioner skritt til nå i år....
Vært på lekeplassen med frøkna, spist bacon og eggerøre. Kornmo med ost på. Omnom.
Men vi er ikke helt i form så holder avstand til alle.

Du er aktiv

Jeg gikk svært få skritt i går, forflyttet meg sånn 450 km eller noe sånn, men det var bilkjøring.

For en «ferie» fra fysio… hoster og snørrer, vond hals.. får ikke gjøre oppgaver når jeg er syk så kommer til å være dvask når fysio starter opp igjen..
God bedring

God morgen.

I dag skal vi endelig besøke den nye nevøen vår, gleder meg!!!!

Back
Topp