Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på festGod dag
Ut å levere invitasjoner til konfirmasjon , poste de sol ikke er i nærheten og jentefest er planen her i dag
Det gjorde jegKos deg på fest
Forventningsavstemming. Det kan være lurt.
Det er forsåvidt ikke uventet at vi slett ikke er kommet så langt som jeg hadde tenkt.
Jeg sto jo opp sju og gikk i dusjen, og hadde tenkt at de andre skulle sove til åtte. Da skulle mannen i dusjen og mellomste på badet når det ble klart og eldstemann inn tilslutt for han vil være der helt alene.
Men jeg hadde jo bare tenkt det inni meg. Han hadde tenkt å stå opp ni han. Så ti over ni gikk den rekka igang som jeg hadde tenkt klokka åtte.
Så frokosten jeg trodde vi skulle være godt igang med å spise, om ikke ferdige med klokka ti, den er snart klar.
Kommet langt avsted nåKommet dykk avgårde no håpa eg?![]()
Kommet langt avsted nå
Fortsatt 165 km igjen. Men det var drøyt 450 når vi startet så vi er da godt på vei.
Det er jo søren meg ikke så langt. Men med denne flokken her angrer jeg nesten på at vi ikke overnatter på veien![]()
Håper dere får en herlig ferieKommet langt avsted nå
Fortsatt 165 km igjen. Men det var drøyt 450 når vi startet så vi er da godt på vei.
Det er jo søren meg ikke så langt. Men med denne flokken her angrer jeg nesten på at vi ikke overnatter på veien![]()
Har en fotball gal nedeEm finale![]()

bra jobba England.