Er nok det dessverreDet gjør jeg . Det er sikker noen kommuner som har andre regler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok det dessverreDet gjør jeg . Det er sikker noen kommuner som har andre regler
Her var begge deler viktig for megJa han skal begynne å «bygge» det snart. Vi har plass til litt av hvert. Her er funksjonalitet viktigere enn utseendet.

Farger er ikke så viktig for meg så lenge den ikke dreper øynene mine når jeg ser på den,Her var begge deler viktig for megdvs hadde funnet utseendet jeg ville ha, og da tegne noe bra ut fra det
![]()
Otrolig synd pga det er en god hjelp og lettelse at ha med noen da man kanskje har flere barn med seg som oxå trenger tilsyns og man ikke kan gå på ting aleine. I vår tilfælle så har vi 2 andre barn der det ikke er lett att vær aleine med pga lillebror.Er nok det dessverre
Nettop , her er det en lillesøster på 2 år så da må de alltid dele segOtrolig synd pga det er en god hjelp og lettelse at ha med noen da man kanskje har flere barn med seg som oxå trenger tilsyns og man ikke kan gå på ting aleine. I vår tilfælle så har vi 2 andre barn der det ikke er lett att vær aleine med pga lillebror.
Så syndNettop , her er det en lillesøster på 2 år så da må de alltid dele seg
Mhm er det , synes systemet til tider er håpløstSå syndSkjønner ikke helt systemet jeg.
sko vart lik linje for alle alder . Før det er mye en vil gjør sammen med alle barn fast de ikke er over 8 år og ikke enkelt at vær aleine.
Hoppas negativ svar. Føles som svar alltid kommer sånn litt etter kl 15Svar tar 1-2 dager da han. Kanskje allerde i kveld.
Det er ikke kveld enda. Det er ikke det. Jeg trenger ikke logge inn på helsenorge enda...
Sms kommer jo en stund etterpåMan får sms når svaret ligg på helse NorgeMen det blir litt som når man venter lønn eller positiv graviditetstest, man sjekke hele tida
![]()
Hva blev det for kjøkken?Da skal vi bestille nytt kjøkken XD
Skal bestille fra Elkjøp. Vært og tegnet idag, skal få en fyr til å måle opp ordentlig imorgen, så bestiller vi på fredagHva blev det for kjøkken?
Hoppas negativ svar. Føles som svar alltid kommer sånn litt etter kl 15du er god som ikke klikker deg in på helsenorge
Man får sms når svaret ligg på helse NorgeMen det blir litt som når man venter lønn eller positiv graviditetstest, man sjekke hele tida
![]()