De har ingen tilhørighet men kan jo være lenge siden de har kjøpt der, men de har ikke familie der og er ikke danske hvertfallEr noen regler om at man nå vise tilhørighet for å kunne få lov til å kjøpe feriehus der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ingen tilhørighet men kan jo være lenge siden de har kjøpt der, men de har ikke familie der og er ikke danske hvertfallEr noen regler om at man nå vise tilhørighet for å kunne få lov til å kjøpe feriehus der.
Så gøy med besøk? Hvem får dere besøk av?Får besøk imorgen vi![]()
Så kjedelig.Endeligen fikk barna registrert norsk staborgerskap på folkeregister . Tog 3 uker før de fikk det.nå er time til pass på plats så tar det vel 1 uke før man får den så vi kan nok glømme besøk hos familie
![]()
Skjønner ikke helt spørsmålet ditt men jeg og barna har svensk statborgerskap. Barnas pass er gått ut så de kunne ikke reise. Jeg selv blev norsk i begynnelsen av juni men barna blev tydeligvis ikke atomatiskt men jeg måtte sende in en søknad på folkeregister om at be de legge til norsk statborgerskap i tillegg til det svenske. Det tog 3 uker før barna fikk det. Barnen fikk ikke nye norske pass før den blev endret på folkeregister.Så kjedelig.
Hvor i verden er det de påstod de hadde statsborgerskap?
Min mamma og pappa. De skal til Sverige i ferien så får ikke sett de før slutten av august.Så gøy med besøk? Hvem får dere besøk av?
Min mamma og pappa. De skal til Sverige i ferien så får ikke sett de før slutten av august.

Ufff da.Koselig med besøk, men også veldig slitsomt. Dømmes jo for omtrent hvert ord som kommer ut av munnen min…
Hehe, liker filosofien din. Jeg kjøper heller ikke noe kun fordi det er på tilbud! Jeg gir meg ofte ca 30 dager før jeg kjøper det også..Jeg har en liten filosofi.
Ikke kjøpe noe fordi det er på tilbud.
Dersom man kjøper noe fordi det er på tilbud og ikke fordi man egentlig hadde tenkt å kjøpe det taper man egentlig de pengene det koster... Ja, jeg kjøper til jeg skal ha på tilbud dersom det er noe vi i utgangspunktet skal ha, men ikke unødvendige ting fordi de er på tilbud.
(Ja, Kengu, vesker regnes ikke som unødvendige ting, den du snakket om her om dagen har jeg hatt lyst på LEEEEEENGE og den er på tilbud NÅ!!!).
Så er det en av mine lille svakheter... Ostepop.
En liten pose på 120 g koster i vanlige butikker ca kr 20,-, en stor på 235 g koster rundt kr 40,-.
Så, når jeg er på Europris for å kjøpe søppelposer (kan noen fortelle meg hvorfor en rull med 30 poser av 30 l koster kr 29,90 mens en rull med 50 poser av 40 l koster kr 25,-?), vel (nok avsporinger nå kjære Musemor) de har fått inn partikjøp på ostepop de ikke har fått solgt ut og en pose på 450 g koster kr 25,- må bare et par bli med hjem vel viten om at jeg ikke skal spise slikt, og det meste av de posene kommer til å bli spist av ingen andre en meg i høyeste person![]()
Jepp, så sant det ikke er ostepop daHehe, liker filosofien din. Jeg kjøper heller ikke noe kun fordi det er på tilbud! Jeg gir meg ofte ca 30 dager før jeg kjøper det også..![]()
Jeg kjøper på tilbud og kjøper også ting jeg ikke nødvendigvis trenger , mrn det blit brukt da, tenker ikke på det som å tape penger i det hele tattJeg har en liten filosofi.
Ikke kjøpe noe fordi det er på tilbud.
Dersom man kjøper noe fordi det er på tilbud og ikke fordi man egentlig hadde tenkt å kjøpe det taper man egentlig de pengene det koster... Ja, jeg kjøper til jeg skal ha på tilbud dersom det er noe vi i utgangspunktet skal ha, men ikke unødvendige ting fordi de er på tilbud.
(Ja, Kengu, vesker regnes ikke som unødvendige ting, den du snakket om her om dagen har jeg hatt lyst på LEEEEEENGE og den er på tilbud NÅ!!!).
Så er det en av mine lille svakheter... Ostepop.
En liten pose på 120 g koster i vanlige butikker ca kr 20,-, en stor på 235 g koster rundt kr 40,-.
Så, når jeg er på Europris for å kjøpe søppelposer (kan noen fortelle meg hvorfor en rull med 30 poser av 30 l koster kr 29,90 mens en rull med 50 poser av 40 l koster kr 25,-?), vel (nok avsporinger nå kjære Musemor) de har fått inn partikjøp på ostepop de ikke har fått solgt ut og en pose på 450 g koster kr 25,- må bare et par bli med hjem vel viten om at jeg ikke skal spise slikt, og det meste av de posene kommer til å bli spist av ingen andre en meg i høyeste person![]()
Samme herJeg kjøper på tilbud og kjøper også ting jeg ikke nødvendigvis trenger , mrn det blit brukt da, tenker ikke på det som å tape penger i det hele tatt
Som vi koser oss på ferieVært to dager i Kristiansand dyrepark, fredag og lørdag. En dag på stranden og stranden igjen i dag. Vis vedlegget 360504Vis vedlegget 360505