~Juli 2021 ~

Så får jeg satt med ned med en kopp kaffi hørte jeg minste mammma:p en etter en kom de ned.
Her åpnet bhg kl 7:30 vi leverer alltid mellan 8:15-8:45 :)orker ikke stresse før og hverfall ikke nå når de andre barna har ferie. Det er dager jeg leverer 9:30
Vi leverer til frokost 08:15 :)
 
Nede ved stranda er det eit borettslag og dei har merka privat eiendom på eit naust. Det er greit. Eg la håndklær på ein stein og står på eit trinn uti sjøen, når eg og ungene får beskjed om å oppholde oss på andre siden, me må gjerne bade men sitte på andre siden. Trudde ikkje dei kunne stenge av ein strandsone. Eg gikk ikkje på brygga deres. Kun på ei steintrapp ut i sjøen. I vinter var det is og da var det utruleg mange som gikk på brygga og ut på isen. Det kunne eg skjønt ja. Eg gikk bare vekk men irriterende måten hun tok kontakt og oppførte seg. Er vel lov å bruke trappa som ligger i sjøen?
 
Så får jeg satt med ned med en kopp kaffi hørte jeg minste mammma:p en etter en kom de ned.
Her åpnet bhg kl 7:30 vi leverer alltid mellan 8:15-8:45 :)orker ikke stresse før og hverfall ikke nå når de andre barna har ferie. Det er dager jeg leverer 9:30
Ikke noe vits å stresse nei ,merker det er feriemodus på mange av de hos meg ogsp, kommer slentrende mellom 9-10 engang de fleste
 
Postnord altså :mad: jeg bor ikke i Oslo så ne jeg vil ike at pakken min sendes dit..
 
Ikke noe vits å stresse nei ,merker det er feriemodus på mange av de hos meg ogsp, kommer slentrende mellom 9-10 engang de fleste

Deilig ned ferie modus da! Her leverer vi også sent og henter tidlig :) deilig for ungen med korte dager i bhg :)
 
Sitter og prøver å få jobbet litt for å bli ferdig med mest mulig slik at jeg slipper å jobbe mest mulig i ferien som etter teorien skal begynne i morgen kl 15.

Så, hva gjør dere nå i kveld?
 
Back
Topp