Juli 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Eg sendte også PM for over ei veke sidan, men har heller ikkje fått tilgang til det skjulte forumet enda! :dontknow
 
Eg sendte også PM for over ei veke sidan, men har heller ikkje fått tilgang til det skjulte forumet enda! :dontknow
Beklager, men du gikk dessverre i glemmeboken min! Lite til overs med generelt dårlig form i svangerskapet, og båd energinivået og hjernekapasiteten ser ut til å svinne hen :wacky:
 
Det går bra! Takk for tilgang til det skjulte forumet. :)
 
No har eg fått tilgang til det skjulte forumet, men det skjer ingenting når eg trykker på gruppebanneren under avatarbildet mitt. Korleis kjem eg meg inn?
 
No har eg fått tilgang til det skjulte forumet, men det skjer ingenting når eg trykker på gruppebanneren under avatarbildet mitt. Korleis kjem eg meg inn?
Det skal ligge under "våre bilder" og "våre dagbøker" :)
 
Sendte den til minusninus, men ser må at det bare er du som er ansvarlig her, jeg kommer ikke inn på profilen din da det er begrenset hvem som får sett den.
Du trenger ikke gå inn på profilen min for å sende pm til meg. Men jeg skal melde deg opp nå
 
Da har Zephyra trukket seg som TGA, så videre er det MinusNinus som har ansvaret alene :)
 
Back
Topp