M
Moderator Wilma
Guest
Er det andre som kan gi tilgang? Jeg har bedt om tilgang for lang tid siden men har ikke hørt noe..
Sendt henne en pm nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det andre som kan gi tilgang? Jeg har bedt om tilgang for lang tid siden men har ikke hørt noe..
Joda, det har du. Så lenge du har banner med navn under profilbildet ditt så har du tilgangHar jeg ikke tilgang lengre?
Jeg har fått tilgang til skjult gruppe, men finner ikke gruppen. Jeg har logget inn og ut av både app og nettsiden. Finner den fortsatt ikke. Ser flere skriver den ligger under dagbøker og bilder, men det gjør den ikke hos meg
Hvis du hr prøvd via nettleser så skal den ligge der. Du har tilgang Til 2018 riktignok, der du tilhører. Akkurat nå har du skrevet inne hos juli 2017Jeg har fått tilgang til skjult gruppe, men finner ikke gruppen. Jeg har logget inn og ut av både app og nettsiden. Finner den fortsatt ikke. Ser flere skriver den ligger under dagbøker og bilder, men det gjør den ikke hos meg
Ja, er ganske mye liv der inne synes jegEr det brukere som er aktiv på det hemmelige forumet? Vits å melde seg inn?