Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde å gå via nettleser jeg, men skjønner ikke hvordan jeg får sendt pm en gang :/ Håper det kommer til å være litt aktivitet her også da, for tror ikke jeg gidder styre så fælt m det skjulte.
Er den skjulte gruppen opprettet? Hvordan vet jeg hvordan jeg kommer meg inn? Har satt meg opp på liste
Siden det er så vanskelig for mange å få lagt seg til skjult gruppen, kan dere ikke bare legge oss til? Har også lyst å få tilgang til skjult forum
Det er slett ikkje vanskelig
Berre å klikke på namnet til ein av dei som er TGA (direktelink til PM i hovudinnlegget her).
For å få tilgang så må de sende PM, og så sjekkar dei om de oppfyller krava
Har sendt mld for enstund sia men ingen svar enda.. Hmm
Eg ser de begge har fått tilgangSend pm til Zephyra
Har du prøvd via nettleser på pc eller mobil?Jeg får bare opp feilmld når jeg prøver å sende ansvarlige pm.
Hvirdan får jeg da bli medlem av lukket forum?
Har du prøvd via nettleser på pc eller mobil?
Det ser ikkje ut som noko er feil med profilen din, så det skal fungere. Har du prøvd å trykke på linken til tga i hovedinnlegget her?Prøvd på mobil.
Usikker på om jeg kommer inn på pc da jeg ikke aner passord og brukernavn.
Det tok lang tid før jeg klarte å logge meg inn via mobil.
Det ser ikkje ut som noko er feil med profilen din, så det skal fungere. Har du prøvd å trykke på linken til tga i hovedinnlegget her?
Og der fungerer det ikkje å logge inn?Vis vedlegget 212726dette kommer opp...
Og der fungerer det ikkje å logge inn?
Du kan skrive eit innlegg her i termingruppa, og spør etter folk frå området reknar med her er ein del frå områdetHei, hvordan kan jeg komme i kontakt med folk i Stavanger og som venter barn i juni/juli?
Det gjeld frå då du vart medlem på babyverden. I ditt tilfelle 2006Jeg har oppfyllt de fleste kriteriene. Det eneste jeg er usikker på er hvor lenge jeg har vært medlem. Gjelder det fra da jeg ble medlem på vabyverden så er jo det 7 år siden. Eller gjelder det fra da jeg meldte meg til juli 2017 forumet?