Juli 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Sendt pm og venter i spenning :D
 
Prøvde å gå via nettleser jeg, men skjønner ikke hvordan jeg får sendt pm en gang :/ Håper det kommer til å være litt aktivitet her også da, for tror ikke jeg gidder styre så fælt m det skjulte.
Er den skjulte gruppen opprettet? Hvordan vet jeg hvordan jeg kommer meg inn? Har satt meg opp på liste
Siden det er så vanskelig for mange å få lagt seg til skjult gruppen, kan dere ikke bare legge oss til? Har også lyst å få tilgang til skjult forum :)

Det er slett ikkje vanskelig :)
Berre å klikke på namnet til ein av dei som er TGA (direktelink til PM i hovudinnlegget her).
For å få tilgang så må de sende PM, og så sjekkar dei om de oppfyller krava :)
 
Jeg får bare opp feilmld når jeg prøver å sende ansvarlige pm.
Hvirdan får jeg da bli medlem av lukket forum?
 
Prøvd på mobil.
Usikker på om jeg kommer inn på pc da jeg ikke aner passord og brukernavn.
Det tok lang tid før jeg klarte å logge meg inn via mobil.
Det ser ikkje ut som noko er feil med profilen din, så det skal fungere. Har du prøvd å trykke på linken til tga i hovedinnlegget her?
 
Hei, hvordan kan jeg komme i kontakt med folk i Stavanger og som venter barn i juni/juli?
 
Jeg har oppfyllt de fleste kriteriene. Det eneste jeg er usikker på er hvor lenge jeg har vært medlem. Gjelder det fra da jeg ble medlem på vabyverden så er jo det 7 år siden. Eller gjelder det fra da jeg meldte meg til juli 2017 forumet?
 
Jeg har oppfyllt de fleste kriteriene. Det eneste jeg er usikker på er hvor lenge jeg har vært medlem. Gjelder det fra da jeg ble medlem på vabyverden så er jo det 7 år siden. Eller gjelder det fra da jeg meldte meg til juli 2017 forumet?
Det gjeld frå då du vart medlem på babyverden. I ditt tilfelle 2006 :)
 
Har sendt pm til zephyra men ikke fått noe tilbakemelding enda :)
 
Jeg sendte melding for 5 dager siden, ser ikke noe til det skjulte forumet? [emoji5]
 
Back
Topp